Recenze (1 582)
Spojenec 2 (2019)
Hodně slabá krimi s ohraným tématem a to loupež banky,akorát se jim povedlo to dobře ukrást a pláchnout jinak nic moc,herecké výkony mizérie a vyjednavači taky nic moc ,ukecaný černoch který dělá frajera mě moc nebavil.
Jak se krade milión (1967)
R.Hrušinský jako účetní který zpronevěřuje peníze a začalo se mu to natolik líbit že to začal dělat pravidelně i když už nevěděl kam to má schovávat pořád mu to nedalo až se z toho nakonec zbláznil,úsměvná komedie na odpočinek.
Godzilla Minus One (2023)
Nesdílím takové nadšení jako někteří,obří obluda mi připadla dost umělá a když začala chrlit jaké si atomovky přišlo mi to hodně pohádkové takže je pro mě lepší film o Godzille z 98.
Metoda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
Dobrý ale asi po třetím dílu už mě to trochu nudilo ,přišlo mi to moc natahované to vyšetřování,jinak se objevili dobré hlášky a slušné herecké výkony.
Král Škorpion - Bitva osudu (2012)
Slabý jak v akcích tak v hereckých výkonech jak mohli vybrat za společníka ke Škorpiónovi takového tlusťocha nevábného už od pohledu,efekty slabota nepomohli ani 3 probuzení válečníci,vydržel jsem to až do konce ale stačilo.
Hazard (2006)
Taková zvučná herecká jména a film, prostě nuda,začátek vypadal slibně když tam plavala mrtvola ale omyl pak se tam už prd dělo,K.Basinger hraje automaty,D DeVito je jaký si přiblblý kouzelník a F.Whitaker ten zase sází na zápasy v basketu pro mě osobně nuda.
Než si pro nás přijde (2007)
Dva velikáni ač v pokročilém věku nezklamali jedna hláška za druhou některá vážnější a smutnější ale i spousta zábavných, i když tzv.čekají na smrt pořád si z toho dokážou udělat srandu.Skvělé herecké výkony.
Vládci chaosu (2018)
Začátek vypadal jako komedie ale omyl ,konec byl spíš jak z hororu ,život fanatických členů Norské skupiny kteří vypalují kostely jménem satana a nakonec vraždí .I když poslouchám podobné skupiny tyto jsem zrovna neposlouchal a je vidět že jejich členové jsou nebo byli pěkní fanatický exoti takže to ani vyhledávat nebudu.
Bratři (2023)
Průměrná podívaná z Českých dějin z dob komunismu a jejich metod a hlavně jsem se zase něco dozvěděl jak to vlastně s těmi Mašíny bylo ,sice hrdinský čin utéct před tehdejším režimem ale bez ohledu co se stane ostatním hlavně z rodiny takže sobectví jako p.....,jinak jsem se bavil nechybělo napětí a zajímalo mě to i proto že se část točila i u nás ve vsi,s hereckými výkony spokojenost.
Bourák (1977)
Hodně slabý akčňák ,jeden z prvních Ch.Norrise a moc se nepovedl,akční scény slabota, herecké výkony škoda mluvit někteří vypadali jako když stojí před kamerou poprvé,Ch.Norris předvedl pár kopů a to bylo vše.