Oblíbení režiséři (10)
Terminátoři s Vetřelci pak Ufo 1, Ufo 2. a nakonec i ten Nezrobotizovaný Arnold. Leoš jako vždy poslední
SAVAGES byli super
Nostalgie a Forrest jsou top filmy, Kontakt super a Wilson s ožralým feťákem mě taky dost bavili
Pán prstenů bomba, Hobit je roztahaná nuda