Recenze (8)
Madagaskar (2005)
Tučnáci jsou dokonalý. Jinak jsem se opravdu bavil. Vřele doporučuju.
Mechanik (2004)
Z vyhublého Chistiana mě ještě teď běhá mráz po zádech.
Velká ryba (2003)
O tomto filmu jsem slyšel a myslel jsem si jaká to bude blbost. NIKDY jsem se tak moc nezmýlil. Naprosto dojemný film, který mě dokázal skoro rozplakat!
Schindlerův seznam (1993)
Dokonalost, ať už jako soundtrack, režie nebo herecké obsazení.
96 hodin (2008)
Jeden z nejlepších akčních filmu co jsem kdy viděl. Liam Neeson ve své nejlepší formě.
Hvězdný prach (2007)
Naprosto magický filmový požitek, jaký jsem dlouho neměl, snad až od Pána prstenů. Skvělé obsazení, ale hlavně De Niro! Po druhém shlednutí jsem zvýšil na 5.
Sám doma (1990)
Tohle vždy bude vánoční film mého mládí! Skvělej Colkin (škoda, že mu to nevydrželo), parádní atmosféra a hlavně soundtrack. Stejný požitek i po 3tím shlédnutí.
Sám doma 2: Ztracen v New Yorku (1992)
Pokračování mého oblíbeného filmu, sice ne tak dobré jak jednička, ale furt si zaslouží 4.