Recenze (324)
Agenti S.H.I.E.L.D. (2013) (seriál)
Pilot : Musím uznať, že pilot bol vo veľmi rýchlom tempe, naozaj som sa ani nenadýchol a už prišiel skvelý nával, ktorý ma tak vtrhol do deja, že som takmer od začiatku vedel, že tento seriál bude určite súčasťou mojej dennej závislosti seriálov. Čo je úplne najzaujímavejšie je, že som dlho nevedel prísť na to, kto bude stvárňovať pozitívnu postavu a kto nie. Čo je veľmi pozitívne - nakoniec som na to prišiel! Hodnotenie pilota : 85%
Agenti v sukních: Jaký otec, takový syn (2011)
Tak dlho som sa fakt pri filme nenudil ! Úplná kópia jednotky, len s prídavkom jednej hlavnej postavy. Vtipy sú postavené presne tak isto ako v jednotke, a v podstate celý tento film je ako v jednotke ... Herecké výkony sú nevýrazné, a keď film pozeráte pozorne tak zistíte, že je to celé nezmyselné ... No tak aspoň jedna hviezdička za tie piesne ;).
Ajťáci (2006) (seriál)
Skvelý seriál. Jeden zo základných a najznámejších britských sitcomov. Veď kto by nepoznal bláznivú šéfku, ktorá nevie nič o počítačoch, "primrznutého" šéfa, a dvoch skvelých pracovníkov? Skvelý seriál, hlavne prvá séria a prvé časti ... Úplne perfektný seriál, ktorému len krôčik chýbal k plnému bodovému zisku :) 87%
Alarm (2009)
Neviem čo ste čakali od krátkometrážneho filmu? Že sa budete smiať ako pri celovečernej komédii? No neviem, kam to spejeme, keď nevieme aký zmysel majú krátkometrážne filmy. Preventívne pripomínam, že majú mať jeden bod, kedy pochopíte o čo vlastne išlo. Tu išlo o zobudenie sa. Ako som už spomenul nič som nečakal, nič som nedostal. Dobre som sa pobavil a bol som spokojný. 70%.
Alf (1986) (seriál)
Krásny sitcom, ktorý je podľa mňa vtipný, aj zaujímavý. Navyše obrovské plus pre slovenskú verziu Alfa je dabing pána Dančiaka. No aj bez neho vtipy, a scénky z tohto seriálu sú nezabudnuteľné. ****. Päť hviezdičiek nie, lebo tomu chýbal taký "šmrnc", ktorý majú len päťhviezdičkové seriály a filmy.
Alvin a Chipmunkové (2007)
Dobrý film, chipmunkovia bol skvelý nápad - takže ja si myslím, že filmu sa nedá veľa vyčítať. Je to dobrý rodinný film, na ktorom sa dá zasmiať. Ale čo sa týka negatív je ich tu stále dosť :). Prvé je "príliš" veľká "trápnosť" filmu - je až v niektorých chvíľach (citovo) prekombinovaný. Nebudem ich tu všetky vymenuvávať, je to film na *** príp. **+.
An Alien Claymation (2012)
Na krátkomertážnych filmoch sa v podstate nedá poriadne nasmiať. Výnimka potvrdzuje pravidlo ! Po tom čo som zhliadol Alien Claymation som zostal milo prekvapený. Veľmi originálny príbeh, vhodne doprevádzajúca hudba, jednoducho som dostal čo som očakával (a možno aj niečo viac). 80%.
Ano, šéfe! (2009) (pořad)
Takže ... Program, je ako sám o sebe veľmi zaujímavý, človeku prináša akési poučenie o realite sveta. Prináša výborné ukázanie zákulisia reštaurácií. V podstate hodinku pozeráte na to, v akom zúfalom svete je svet reštaurácii. No na druhej strane za tým všetkým stojí pre mňa dosť nesympatický a arogantný Zdeněk Pohlreich. Len kvôli nemu strhávam **, dosť mi vadí. 70%.
Áno, šéfe! (2011) (pořad)
Na český veľmi úspešný program vznikla slovenská "replika", ktorá bola aspoň pre mňa veľmi milým prekvapením. Jaroslav Žídek mi je oveľa sympatickejší ako Z. Pohlreich. Spracovanie rovnako zaujímavé ako to české. Nevidím medzi nimi veľký rozdiel. Ľudia evidentne áno. 65%.
Archiv ČT24 (2011) (pořad)
Výborná program, presne taký aký má ČT (a iné verejnoprávne televízie) mať. Skvelé spomienky a nostalgia vyvoláva pocit a celú atmosféru programu. Osobne si myslím, že moje hodnotenie by bolo *****, keby to bolo aspoň o 7 minút kratšie ... Škoda, ale aj tak skvelý program na dni, keď máte chuť na trošku spomienok a histórie :) 75%.