Poslední recenze (6)
Všiváci (2014)
Nesmíme zapomenout,že tento film je režisérká prvotina:A přesně to jakoby vyjadřovalo,celkové vyznění filmu.Překombimovanost scénáře,pokusy o dynamické válečné střípky,několik soft erotických scének,pokusy o pestrost postav (bývalý voják-gembler,špičkový neurochirurg-alkoholik,retarda,bývalá herečka-dnes obětavá,moudrá babička...) A vlastně všudypřítomná tragedie,žádný příběh vlastně nedopadne dobře a vše směřuje k tragedii u všech postav.Pomineme -li,záverečnou scénu,kdy strýc (nebo otec,kdo ví?),zachrání holčinu a o děti se začne asi starat.Předpokládám,že se už nebude utápět v alkoholu a kurvit se!? A vidět je,že Kašparovký hodně sledoval Tarantina,Coeny,Scott ap.,a byť si z nich vzal asi to správné a dobré, v celku to vyzní jako jakýsi slepenec bez osobitého režijního pojetí. A navíc to v Česku moc natáčet ani neumíme. Takže by tu asi stačil ten hlavní motiv dvou bratrů rozdělených a poznamenaných osudovou láskou k jedné ženě a její ztrátou. Což by samo o sobě mohlo stačit,i když popsaných a nafilmovaných takových příběhu je bezpočet. Dal jsem tři hvězdy,tedy o jednu víc než by si to asi zasloužilo, a to z důvodů hereckých výkonu. Vetchy (psáno mu přímo na tělo) nebo Janžurová jsou jasní (kdy Ti zklamali,že?).Ale líbil se mi Taclík (mám ho radši víc a víc),taky vlastně spolehlivý Mádl. Vilhemka její standart,ale tím,že jejíj e (nebo bylo) ve filmu moc, a tak vlastně už asi nepřekvapí.Kapitolou samou o sobě je Langmajer.Viděl jsem ho dvakrát na divadle a byl tam velice tvárný a dobrý.ALe pokud vememe film a pomineme prehistorii (Proč?,Copak je to za vojáka) vybaví se mi jen Návrat Idiota a Pravidla lži.Ale ještě není filmově tak stary (roč.66),aby snad nedostal šanci ukázat svůj talent ve filmu.Jinak dopadne jako Donutil,který je filmově v jedné poloze a už se z ní nevyhrabe.
Hořící keř (2013) (TV film)
Silné.Co k tomu víc dodat.
Fair Play (2014)
Nemá to tu sílu jako Hořící keř,ale určitě to stojí za shlédnutí.Hlavně pro ty co stále tvrdí,že za bolševika bylo líp.