Recenze (67)
Ztracené iluze (2021)
Úplne vidím, ako režisér vysvetľuje kameramanovi, že áno, ten záber na Luciénovho "pétit Luciéna" je esenciálny pre dej a bez neho to môžu rovno zabaliť a nezachráni to ani frnda Coraline... dávam 3 odklony od pôvodnej predlohy z 5.
Matrix Resurrections (2021)
Ako samostatny film za 3, ale kedze takto domrvili odkaz povodnej trilogie, tak este 1 dole...
Duna (2021)
Bolo to nádherné, o tom žádná... Ale teda, aj som si dobre popritom pospal v kine... Takže Paľko, tu máš dýku... aaaaaaaAAAAAAaaaaaaaaaaa....
Kimi no suizó o tabetai (2018)
Najprv si hovorím, že tak za 3-4*. Animácia sa mi veľmi páčila, hudba fajn, príbeh celkom fajn, aj to dojme človeka... ale keď vám ani po dňoch od zhliadnutia neschádza film z mysle, vraciate sa k nemu a rozmýšľate nad tým; zo zvedavosti si pozriete aj live-action verziu, aj prečítate knižnú predlohu, tak odrazu zistíte, že vás to celé tak chytilo, že inak ako za 5 to nebude.
Perfect Blue (1997)
Našlapaný psychothriller, odporúčam už len kvôli poslednej polhodine s brutálnym tempom.
5 centimetrů za sekundu (2007)
Ach, mať tak znovu 13 alebo 18... ale žiaľ, čas sa vrátiť nedá. A žiť v minulosti síce teoreticky áno, ale radosť to neprináša. Nikomu. A o tom to je...
Golden Boy (1995)
Soooo educational! Dokonalý balans komédie a úchyláčiny. Oe Kintaro rozhodne zachráni nielen Japonsko, svet, ale i dokonca môj nedeľný večer...
Pýcha a předsudek (1995) (seriál)
TAKTO sa točí adaptácia Jane Austen! Keby som mohol, dám aj nekonečno hviezdičiek...
Pýcha a předsudek (2005)
S filmami podľa kníh mám problém, že sa mi neustále podvedome listujú pri pozeraní filmu a vravím si... WTF? Toto odbyť jednou minútou a v knihe to trvá 50 strán a je to podstatné, lebo to vykresľuje charakter postavy... Ale nech... NECH! Knižnú predlohu milujem a toto spracovanie tiež. Vypichujem úžasné longshoty, najmä ten zobrazujúci neohrabanosti Bennetovcov počas bálu... It is a truth universally acknowledged, that a wonderful book in possession of a good story, must be in want of a movie adaptation.
Tokijští kmotři (2003)
Holy Xmas! Tak toto bola jazda sviatocnym Tokiom par excellence v podani nezabudnutelnych troch kralov (teda, 1 krala a 2 kralovien). Vyborne napisane a podla mna aj vyborne zanimovane.