Recenze (2 483)
Manželská historie (2019)
Po kazdej strane excelentna dramatizacia jedneho rozvodoveho pribehu, ktory sa v realite dookola opakuje, hoc s odlisnym obsadenim, ale zakladnymi atributmi lisiacimi sa len v odtienoch. Zo (subjektivne) profesneho hladiska film sedi este aj v konkretnych zlomovych momentoch, kedy sa bezny rozchod/rozvod meni na nocnu moru pre zucasnenych, pricom Bauchman zbytocne netlaci na pilu ani v miestach, kde skutocnost vie ist este vyrazne dalej...
Bod obnovy (2023)
Od prvých sekúnd je zrejmé, že pôjde o snímok vymykajúci sa čomukoľvek, čo sme mali možnosť vidieť vo filmoch z našich zemepisných šírok. Bod obnovy je skutočne plne funkčný scifi thriller s výborným nápadom a napriek niekoľkým logickým prešlapom, mňa ako diváka neuráža a najmä, nenasiera. A vôbec by som sa nečudoval, ak by jedného dňa vznikol vysokorozpočtový hollywoodsky remake. Prijemné prekvapenie 3,5/4
Berlín (2023) (seriál)
Akcia, vtip, vata, nuda, vata, akcia, vata, nuda, vata, vtip, vata, vata, vata, vata, vata, vata, nuda, akcia, vata, vtip, vata, vata, vata, vata, vata, vata, vata, vata, vata, vata... Inymi slovami, scenaristicka impotencia skrizena s natlakom Netflixu na tvorbu plnoformatoveho serialu, ktora k zaveru pripomina skor nepodarenu grotesku, ako co i len ciastocne seriozny thriller. Spravit z toho dvojhodinovy filmovy prequel, dojem by bol zrejme znacne odlisny. 1,5/5*
Zabiják (2023)
Dalsi Fincherov film, ktory je technicky perfektny a emocionalne chladny. No kto by to cakal. Podstatne vsak je, ze cele je to uplne prazdne a nikam to nevedie. Este aj scena v restauracii s Tildou Swinton, je v zasade nemastna-neslana...
Světlo naděje (2023) (seriál)
Dalsi z pribehov, ktory nam pripomina pominavost vsetkeho, co povazujeme za samozrejme. Tema, ktora sa v sucasnej dobe stava este naliehavejsia a pri sledovani tohto skveleho serialu mi nedalo hladat a zial aj nachadzat paralely s dnesnym svetom. A Small Light je brilantnou historickou dramou, ktorej v zasade nemam co vytknut. Spolu s Bad Sisters od Apple ide o jeden z najlepsich serialov tohto roka!
Všechny moje lásky (2000)
Keby bolo keby a keby Stephena Frearsa nahradi Cameron Crowe, a keby Johna Cusacka nahradi...asi ktokolvek. To by veru bolo....3,5/5*
Zlé sestry (2022) (seriál)
Cierno-cierna dramaticko-komedialna lahodka, so SKVELE napisanymi postavami, ktorej k dokonalosti chyba uz iba kusok 4,5/5*
Papežův vymítač (2023)
TV LUX a Hallmark Entertainment uvaaadii...a tym bolo povedane vsetko. 1,5/5*
Šantaram (2022) (seriál)
Spočiatku to bolo zaujímavé najmä zasadením príbehu do neokukaného indického Bombaja. Pribúdaním epizód však seriál strácal dych, celé to bolo zbytočne rozvláčne, 12 takmer hodinových epizód je úplne prestrelených, pričom na celý príbeh by stačil polovičný priestor. Dej by tak logicky nabral na dynamike a autori by neboli nútení zapĺňať príbeh vatou a častokrát debilnými dialógmi. No a záver (prvej) série, že to be continued ma úplne odrovnal. 2,5/5*
Únos letadla (2023) (seriál)
Hijack ponuka technicky velmi obstojne spracovany pribeh unosu jedneho lietadla. Napad je slusny, potencial znacny, avsak z obsahoveho hladiska je sedem dielov jednoducho vela. Autori su nuteni natahovat cas, predkladat do oci bijuce chujoviny, unoscovia su v podstate idioti a na motivacne pozadie, ktore by malo byt defacto hybatelom deja, sa autori na zaver uplne vykaslu, cim divakovi ukazuju jednoznacny prostrednik. A az na par momentov to nebolo ani nijako extremne zabavne, za mna sklamanie. 2,5/5*