Recenze (14)
Třetí princ (1982)
Jedna z nejlepších pohádek.
Krakonošovo tajemství (2022) (TV film)
Spíše než pohádka příběh působí jako pověst. Ale vzhledem k nadpřirozeným dějům by neškodilo změnit styl vyjadřování nebo hudební doprovod. Například Krakonoš mluví neustále stejně tiše. Výběr herců a herecké výkony jsou pěkné, takže určitě stojí za shlédnutí.
Hlas pro římského krále (2016) (TV film)
Nejedná se, vzhledem k finanční náročnosti, o žádnou okázalou historickou ságu amerického stylu. A to je dobře. Popisuje zajímavě historické události o jedné z největších našich historických osobností. Nejsem historik, nemůžu posoudit věrnost kostýmů a kulis, ale na mě působí věrně. Kdo se chce dozvědět a ne dívat na bezduché souboje, je na správném místě.
Marie Terezie - Série 3 (2021) (série)
Za mě je tato část určitě nejlepší. Oceňuji absenci historicky nedoložitelných bulvárních výmyslů.
Není čas zemřít (2021)
Jsou věci, na které se nešahá. A Bond je jedno z toho.
Agatha Christie: Zkouška neviny (2018) (seriál)
Velmi netradiční závěr. Ale snad poprvé, kdy jsem věděl kdo je kdo. Pěkně zpracované, přehledné.
Sedmero krkavců (2015)
Za mě tedy bez šťávy.
Děvjatajev (2021)
Krásně zpracovaný film podle skutečných událostí bez zbytečných "amerických" hrdinných scén.
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
Musím říct, že jsem šel do kina, po řadě předcházejících českých filmů, s tím, že od toho nic nečekám. Byl jsem mile překvapen. Ode všech výborný herecký výkon a vtipy, kterým se dá zasmát a nemusí se člověk za tvůrce stydět. Knižní předlohu jsem neznal. Díky
Ženská pomsta (2020)
Námět mohl být dobrý, ale zpracování slabé a plné trapně přehnaných a rádoby vtipných scén.