Recenze (14)
Krakonošovo tajemství (2022) (TV film)
Jedna z lepších nových českých pohádek. Zajímavý příběh, který měl spojitost a logiku.
Klíč svatého Petra (2023) (TV film)
Chvíli se mi tato pohádka i líbila, ale znovu tuto pohádku vidět nemusím. Nějaké scény mi připadaly trapné - třeba nenápadné sledování vodníka, který šel pro zlatou rybku. A to závěrečné drama utopit princeznu se do pohádky vůbec nehodí.
Princezna ze mlejna (1994)
Jedna z nejhezčích českých pohádek. Nejvíce se mi líbí scéna s Belzubou a Vodněnou. :-)
Vyšehrad: Fylm (2022)
Dávám plný počet - FYLM mě opravdu bavil, konečně po dlouhé době něco jiného.
Saw X (2023)
Jsem velký fanda SAW a tenhle díl - návrat do minulosti, kdy byl John Kramer ještě naživu mě opravdu překvapil, v kině po celý film velké napětí s fantastickým závěrem, který jsem opravdu nečekal. Jediné, co bych vzal v potaz, že herec Tobin Bell opravdu v 85 letech nevypadá jako v posledních dílech, kdy byl ještě naživu. Ale bavil jsem se moc.
Třicet případů majora Zemana (1974) (seriál)
Na tehdejší dobu a režim, velmi slušná kriminálka, pár dílů je nudnějších, ale většina stojí za to.
John Wick: Kapitola 4 (2023)
Zatím každý další díl Johna Wicka se mi líbil více.
Jan Žižka (2022)
Dlouho jsem se na film Žižka těšil. Čekal jsem, že zde budou historicky známé bitvy - U Sudoměře, na Vítkově, pak r.1421, kdy Žižka přišel o druhé oko u hradu Rabí. Místo toho jen nějaké pobíhání v lese a podle mě vše zcela vymyšlené, kde jsem vůbec nepochopil o co jde. Film mě absolutně ničím nenadchl a za mě nikdy více! Raději se znovu někdy kouknu na film Žižka z 50-let.
Vše je ztraceno (2013)
Opravdu skvělý herecký výkon Redforda i v jeho 76 letech. Celý film je napětí, i když nějaké scény už mi připadaly zdlouhavé, přesto film hodnotím kladně.
Tajemství staré bambitky 2 (2022)
Mě pohádka zkrátka nebavila. Trapná zápletka a celou dobu u tv jsem si přál, aby už byl konec, tuto pohádku už znovu vidět nechci.