Recenze (222)
After: Tajemství (2021)
Mne se to proste moc libilo. Dokonce se drzeli i knizni predlohy. Strhavam jim ovsem hvezdicku za opetovnou vymenu nekterych hercu. To me na filmech s pokracovanim neskutecne stve. Ti predchozi byli lepsi. Hudba bozi. Hardin s Tesou nezklamali. Nove prichozi tatinek byl herecky moc dobre obsazen. Tesim se na pokracovani.
Schumacher (2021)
Naprosto bozi dokument. Rozhovory s rodinou jedinecne. Snimky a videa napric karierou uzasne.
Stánek s polibky 3 (2021)
Nebylo to spatny ani dobry. Takovy prumer. Cekala jsem trosku vic. Kazdopadne mi to cely prislo jako super napad. Mam celkove rada filmy na pokracovani. Herce z tohoto filmu nejde nezboznovat. :) Konec katastrofa.
Na papíře dobrý (2021)
Nahodou to byla sranda. Super napad. Bezvadna oddechovka na vecer. :)
Poslední dopis od milence (2021)
Moc pekny pribeh. Zajimave pojeti. I kdyz na toto tema uz bylo natoceno hodne filmu, tak se jednalo o jine zpracovani. Shailene jako herecku nejde nemilovat.
Pátá vlna (2016)
Mne se to libilo. Jsem asi divna. 😁 Zajimavy napad. Herci a herecky super.
Pařba všech pařeb: Poslední kocovina (2014)
Dobra blbost na zasmati. 😇
3Bobule (2020)
Asi uz to nemelo kam pokracovat. Neni to uplne spatny. Clovek se i zasmeje. Rekla bych takovy cesky prumer. :)
Luca (2021)
Paradni filmy pro male i velke. Moc se nam libil. Zajimavy pribeh, napinavy. Tesim se, ze si ho nekdy pustime znovu.
Otcovství (2021)
Takovy prumer. Cekala jsem vic. Herci zajimavy. :)