Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Drama
  • Komedie
  • Dokumentární
  • Krimi
  • Akční

Recenze (37)

plakát

Zapomenutý atentát (2023) (TV film) 

Téma zajímavé, ale koho napadlo, že jako hraný dokument to bude lepší? Nebo když už, tak proč tam nejsou herci a nějaký dramaturg a režisér? Nejlepší herecký výkon podal ve finále neherec (hudebník, ilustrátor a malíř) Aleš Čuma. Takto je to ve výsledku tak slabé, že to je až tragikomické.  Prostě brněnské. Ach jo.

plakát

Smyčka (2009) (TV film) 

Téma zajímavé, bezesporu. Ale dramaturgicky to má trochu slabší místa, třeba zápletka kolem únosu. Fišer dodržuje konspiraci, ale sejde se Soukupem na veřejném místě. Tajná služba jakoby to věděla a hned má v pácu falešného číšníka a otrávený schnaps. No to trochu (víc) kulhá... Stejně tak před tím na hranici při nepovedené akci je soudruh, co Soukupa řídí (i když ho měl vyzvednout někdo jiný) a náčelník. Co by tam tak asi dělali, kdyby to celé nebyla bouda, že... Ale jak říkám, téma zajímavé, některé výkony výborné (Preiss, Hanzlík, Novotný, Dulava, Myšička). Naopak Kavan a Preissová dosti přehrávají.

plakát

To se ví (2019) (pořad) odpad!

Cílem dramaturgů zřejmě bylo tímto dílkem spojovat rozdělenou společnost a ukázat té druhé polovině, že má více přemýšlet. No vyšlo z toho něco, čemu se musí smát/nadávat/brečet obě poloviny, takže to asi vyšlo :). Teď vážně, jedním slovem - neskutečné :(

plakát

50 odstínů vášně (2015) 

Za ty roztomilé bradavky a pěkné kozičky jedna *. Film byl jinak fakt neskutečná blbost.

plakát

Hranaři (2011) odpad!

Tak větší sr*nec jsem už dlouho neviděl... :)

plakát

Detektiv Martin Tomsa (1994) (seriál) 

Ano, tak jsme žili, na to jsme se dívali :) Já vím, že pravda bolí, ale je to tak.

plakát

Rozkoš (2013) 

Vůbec mě to neoslovilo.

plakát

Dědictví aneb Kurva se neříká (2014) 

Od ničeho k ničemu, od nikam do nikam. Bohušovi se člověk ani nesměje, ani mu ho není líto. Ostatní postavy jsou nějak naťuknuté, ale nevíme proč tam jsou, co chtějí, jaká je jejich motivace. Snad i proto za chvíli zase zmizí. No prostě jsem se na to podíval, jelikož jsem byl zvědavý, jak můj oblíbený režisér zvládne dvojku snad největší české porevoluční filmové klasiky. Všichni říkali, že to nezvládne, já jsem mu docela věřil. No nezvládl to. Kolují zprávy, že v podstatě režíroval Bolek, který psal scénář a Dědictví považuje za svoje dítě. Snažil jsem se pochopit nadčasový motiv, a sice motiv stárnutí a vypořádání se s ním, nicméně to film nespasilo. Nevím, jestli to v Bolkově případě byla zištnost vytřískat z renomé prvního Dědictví co se dá (a pokazit si tak docela už dost pošramocenou pověst) nebo nějaké nutkání ještě cosi říci (bez ohledu na peníze) či obojí (ano, od obojího trochu, vlastně hodně - viz všudypřítomný productplacement). Bohumile, kurva sa (ne)říká a pokračování nadčasové klasiky sa (ne)točí.

plakát

Poslední cyklista (2014) (TV film) 

Hromada schematismu, klišé, vaty, patosu. Tomáš Töpfer sobě.

plakát

Andělské oči (1994) 

Současní pojišťováci jistě plesají nad tímto snímkem a říkají si, jací jsou štramáci a jaké je to jejich řemeslo skoro až umění. Jenže doba je plytká a okrádání lidí skrze všemožná životní, zdravotní, kapitálová, důchodová pojištění ztratilo veškerou poetiku. Jinak film je jen lehce nadprůměrný, takový veřejnoprávní, snad pokus přiblížit Hrabala všemu lidu. Bohužel.