Recenze (28)
Muži v černém: Globální hrozba (2019)
Idealni je na tenhle dil uplne zapomenout. Vse co kdy davalo v MIB smysl tady neni.. herecky vykony tragedie, vtip.... no zadnej a celkove nahradit lidi ktery tomu delali jmeno za herce cose sem vubec nehodi... jako 18% kdyz jsem jeste hodne milej.... tohle se fakt nepovedlo!
Želvy Ninja 2 (2016)
Stejně má bejt zrzka!
Hoe duur was de suiker (2013)
Vcelku povedene, na me chvilkama uz moc dlouhe ale ve finale povedeny kousek o pratelstvi a moralce. Jen anglictina by mi asi byla milejsi
Na hlídce (2013)
Na me moc prazdny dejove a herecky vykony nejak taky nic moc..
Alpha House (2014)
Ja davam jednu hvezdu asi fakt jen za ty kozicky jinak to bylo docela dost spatny..
Het vonnis (2013)
Zajimavej kousek upozornujici na proceduralni chyby v procesech. 7.5/10. Seversky rukopis a ponura atmofera, myslim ze se to vcelku povedlo.
Pastor Shepherd (2010)
To neni komedie ale tragedie.. Nesmal jsem jelikoz je to proste ubohost.
Hra na hraně (2013)
Nuda od zacatku az dokonce a neprilis dobre herecke vykony..
Season of Miracles (2013)
Relativne primejmny rodinej film,, nic svetobornyho ale na sobotni dopoledne s rodinkou je to ok.. 4.5/10
Nadechni se (2013)
Uz jen kvuli tomu soundtracku kterej je sam o sobe impozatni..