Recenze (2 530)
Živé terče (2019) (seriál)
posledná "Najsvätejšej Trojice - živé terče" sa nakoniec Hřebejkovi ako tak vylepšili,
Případ pro exorcistu (2015) (seriál)
Hrejbek nič moc, trošku zdvihla hladinu malá Rambová
Sever (2019) (seriál)
sku ,,,, vavá politika. Škoda, tesil som sa naMadla a serial. Skoda toho záveru.
Kukačky (2021) (seriál)
príjemne zahrala mladšia Vančurová !!!! dobrý dej aj scenar. Neviem prečo je film hodnoteny ako "komedianlny".
Chlapci a chlapi (1988) (seriál)
strašny doba, ktorá taketo filmy vznikali, vrataane hercov režiserov, a scenarov.
Všechny velké a malé bytosti (2020) (seriál)
velmi vydareny srial , scenar , herci, a Íri, krajina .... ako ma byť. Až aby bola dalšia seria !!!!
Inga Lindström - Ordinace na venkově (2019) (epizoda)
O filmoch z medicinskeho prostredia, mávaju svoje čaro. Tak isto to bole aj v tomto filme ked to bolo ... s hroznými hercami :)
Kaleidoskop (1990) (TV film)
dalo sa pozerať
Katie Fforde - Láska na vysočině (2010) (epizoda)
Zdá sa, že som objavil novú romantičku z rodiny romantických scenárov. K rodiny Pilcherovej, Steelovej, Lindströmovej, prišla Kartie Fforde ... zdá sa, že to dobrý vietor, dejovo, kamerou, ba aj hercami, Držím palce. Isto si ešte niečo popozeram.
Dr. No (1962)
prvá Bondovka čo som čítal v strinastich rokoch, , urcite ako kniha, film som pozeras dnes, jednoducho kniha bola stokrat lesia, Sorney bol normák, ale Ursula Andres bola Hviezda,