Recenze (2 526)
Valdézovi koně (1973)
sympatický Bronson v smutnom weaterne. Nemal skončiť tak beznadejne, lumpi v dobrých weaternoch by nemali vyhrávať.
Vyšinutý (2020)
rozzureny psychopat nháňa neznamu ženu aj so synom počas celeho filmu, kým sa to všetko neskončí.
Falling for You (2018) (TV film)
americka sladkosť typu Rosamundy Pilcher, napokon všeeetko dobre dopadne postúpia aj v profesii aj v láske
Císař: Občanská válka (2020)
černoch a aboniti ??? Ts ts ... novinka z historie občianskej vojny. Ale inak sa dalo na to pozerať.
Palma (2020)
Strašný odpad. Prečo len JOJka nakupuje takéto filmy !!!!???? :( Je to paródia ? Je to nevydarený sitkom? Ak hento bolo letisko v Moskve, tak kľudne majiteľ psa - čo ušiel do Prahy ako obchodný zástupca - mohol byť aj agentom NKVD a šiel vyhodiť továreň vo Vrběticích. :D
Appaloosa (2008)
ed harris sa na filme podielal trojako, najviac mu pristala poastava, ktorú vo filme stvárnil. Zahral to dobre.
Šťastný nový rok (2019)
s ohľadom na herecké obsadenie čakal som od slovensko-českej spolupráce na tomto od tohto filmu rozhodne viacej. Takto mi to úrovňou pripodobňuje sitkomy našich komerčných televízií. :(
Pravidla pomsty (2018)
priemerná akčňovka s Bruceom vo vedľajšej úlohe (aj ked je medzi hercami na čele) ale aj tak mal na konci "záverečné slovo". :)
David a Lisa (1998) (TV film)
film z prostredia psychiatrického ústavu so s. Poitierom v popredí. Jednoducho sympatická romantika, s fantastickou Brittany v hlavnej úlohe. Už len kvôli nej sa na film dá pozerať.
Zločin (2011) (seriál)
až v zavere prvej serie som prestal pohundrávať na rozvláčnosť serialu a take to miešanie deja a obrazov, raz rodina potom vyšetrovania, potom zase politicke machinácie, ale napokon vľetko so všetkym súvisí, a ja sa s vervou púšťam do ďalšej serie. Žial tá "rozvláčnosť pokračovala aj v ďalších seriach. Časté odbočovanie a prenikanie do osobnych životov a vzťahov hlavných protagonistov miestami prekážalo. Aj keď boli prípady vyriešne . Posledná seria už bola viac menej psychodráma. Škoda. Serial by si zaslúžil od mňa možno aj vyššie hodnotenie, ale akosi mi to nejde,