Recenze (2 530)
Universum: Bodensee - Smaragd im Herzen Europas (2003) (TV film)
veľmi dobrá kamera, mimoriadne dobrý slovenský dabing, a miestami poetický scenár (krajina sa odela do vaty).. až neakane milé prekvapenie tento film, dávam spoľahlivých 5b
Letadla (2013)
to ma zase raz vytiahli moji najmenší do kina, nemám rad tieto "pretechnizovane" rozprávky, neoslovili ma ani vláčiky ani auta ani lietadla ... mám dojem ze filmoví a počítačoví grafici sa nudia a z nudy vymýšľajú takéto filmové kreácie, Ešte aj päťročný vnuk radšej siahal po pukancoch a džúse ako sledoval film. Je to daň za tento pretechnizovaný svet ? To naozaj sa súčasní "Andersenovia, Grimmovci, Dobšínskí a iní rozprávkari budú venovať len tomuto ??? Naozaj sa detské srdiečka a dušičky majú tešiť z takychto "hovadin" ???
Kam orli nelétají (1968)
milá vojenská "bondovka" s dobrým burtonom a mladým eastvoodikom. Na tú dobu natočený veľmi akčne, plno strielačky a všetko sa vydarilo, nedá mi ako nereagovať, keby som mal pätnásť a pozeral to prvý krát ... :)
Šmejdi (2013)
ja k tomu dokumentu veľa nemám, snáď iba dojem, že ti stari ľudia boli zneužití dvojnásobne, dealermi aj tvorcami filmu. Body prideľujem len za to, že kým funguje takýto kanibalizmus, treba o tom hovoriť, nakrúcať kritizovať a hlavne riešiť !!!!
Single Man (2009)
kto čaká homosexuálne obscénnosti, nech po tom filme ani nesiaha. K tomu by sa ani výborný Firth nesklonil . Je to film o bezradnosti nad vlastnou samotou. o strate a beznádeji na budúcnosť. Keď k tomu pridám tie nádherné židovské husle ... nedá mi ne filmu neudeliť plný počet bodov. Naviac .. ešte sa mi hrozitánsky páčil dom v ktorom profesor býval. :)
Po zániku Země (2013)
ja neviem, akosi mi ta dvojica nesedí, a už vôbec v tak "pretiahnutom" scifi. Kurnik, ved ten smith ma na viac ako takéto gulášoviny , to naozaj si mysli, že každá "vymyslena vtákovina" bude stačiť na par milionov, na divakov sa vôbec neberie rešpekt ? NECHOĎTE NA TO !!!! A punktum !
Já, legenda (2007)
hmm , zdá sa, že willovi troška uleteli holuby ... videl som s nim už aj lepšie filmy. :( . cely film vrátane scenára sa podriadil cieľu zarobiť za každú cenu .. takto by sa filmy robiť nemali :(
Nezlomná vůle (2006)
mam rad tieto anglické filmové produkty, približujúce časy dávno minulé. Film plný skvelých hercov, s dobrou scénou. davam 4. b.
Tajemství nesmrtelných (2002)
milý romanticky príbeh , s jednoduchým senárom, peknými mladými hercami, film o rozihrá sentimentálne dievčenské srdiečka tínedžeriek. A tajomstvo ? hm, s tým nech sa diváci popasujú sami. Dávam tri plus.
Captain America: První Avenger (2011)
to som sa zase nechal Markízou zlákať na podpriemerný film, Alebo to bol Lee Jones ? Stále sa v duchu pýtam, či potrebujú takí herci ako on sa vláčiť v napodobeninách amerických komixov :(. Evidentne stárnucí a priberajúci pán asi nemal úsudok. Mrzí ma to. Toto by som nepúšťal ani desať ročným chlapcom . :(