Recenze (214)
Sophiina volba (1982)
Velmi tažký a silný film - pripomína mi Pamatuj si svoje meno ...
Match Point - Hra osudu (2005)
Vynikajuci film - skoda, ze nie je viac hviezdiciek :-)
Odd Girl Out (2005) (TV film)
Fajn namet, ale so scenarom by sa podla mna dalo narobit este kopu inych veci tak - aby film tak velmi nesuchotal papierom... Ale inak Alexa super - hoci su stale vidim ako Pug z Neoraneho pola :-))
Prci, prci, prcičky (1999)
Taka absoltne prastena teen age koedia - hoci je tam zopar nechutnosti, ale tie sa daju prezit ked to clovek vidi uz druhy krat - tak si zvykne ...
Radio (2003)
Velmi dobry filmik - hoci drama, ale velmi pohodova - Zuzka vedie v dabingu - hoci ma mensiu rolicku :-))
Mercadet (1988) (TV film)
Genialne dielko a hlavne pan Martin Huba !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Snila jsem o Africe (2000)
V celku dobry namet aj obsadenie az na zopar nerealnosti ... Je mi totiz strasne divne, ze to serum proti hadiemu jedu by nemala hned pri sebe. Inak by toho syna zachranila ... A podla mna by to kazdy normalny turista v Afrike mal stale po ruke - keby sa cokolvek stalo. To bolo trosku nedomyslene :-(
Normální (2003) (TV film)
Velmi dobre spracovanie a obsaenie - hlavne Jessica Lange ma prekvapila v role oddanej manzelky ... Pretoze ja ju stale vidim ako zlomyselnu a hnusnu svokru Marthu z Pokrvneho puta :-)
Vlk (1994)
Velmi dobry film a vyborne obsadenie - hlavne Ron Rifkin este bez plesiny a nie ako teraz v Brothers and Sisters :-)))
Magická posedlost (1998)
Super film poprepletany magickom - tak ako to mam rada ... A to male tmavovlase dievcatko Sally na zaciatku v slovenskom dabingu dabuje zase Zuzka Porubjaková :-)