Oblíbení skladatelé (8)
Mychael Danna
Nejlepší filmy:
Živitel (2017)
Vzpomeň si (2015)
Lilies - Les feluettes (1996)
Hans je rovnako ako Jean Michel Jarre a mladší kolega Bruno Coulais už pojem a konečne sa to odzrkadľuje na vkuse novej generácie , títo skvelí filmovkári majú stále väčší ohlas a pravidelne sa nachádzajú v mobiloch generácie 14+ , teší ma to ohromne, dokonca som mala možnosť zopár takýchto chlapcov doviesť na pódiá, kde si muzičku prepísali a v duách a triách slušne nacvičili (reč je o celkom bežných chalanoch,) ešte keby túto rastúcu zmenu akceptovali čajové komerciou nadupané rádiostanice Slovenska
no čo už o velikánovi. je mi veľmi blízky. jeho Reve by Vangelis, aquatica dance, theme love blade runner , ako aj každý jeden album včetne Mythodey , ktorá sa hrala pred vyjavenými stotisíc ľuďmi pod oblohou akropoy a potom už nikdy nikde neodznela....myslím, že sa mi pred 30 rokmi ako dievčatku dostal do srdca a odvtedy ideme spoločnou cestou.
Joseph LoDuca
Nejlepší filmy:
Smrtelné zlo 2 (1987)
Lesní duch (1981)
Armáda temnot (1992)
Amen Hayr Sourp
chalil džibran v hudobnom stvarneni
toto by mohol počúvať takmer každý
Maroko, Izrael a kompozícia veľkofilmov
Chris Ferreira
Nejlepší filmy:
Proměna (2009)
to by bol hriech nezaradiť nezabudnuteľného guida. vyrástla som do krásy na skvelom Carlovi Pedersoli--alias budwajzrovi Spencerovi a jeho parťákovi Terence Hill. už vtedy to boli staršie filmy , ale pre mňa lepšie ako čerstvo vykopaný poklad. Mno ale bez tej skvelej muzičky, ktorá bola celkom iná ako ostatné na tie časy, by filmy postrádali tú povestnú iskru, ktorá ich orámovala. vďaka bratom Angelis bola moja viera , že blb dostane nakoniec vždy poriadne cez držku neochvejná.
Johnny Mandel
Nejlepší filmy:
Byl jsem při tom (1979)
Verdikt (1982)
Poslední eskorta (1973)