Recenze (7)
Fantastická čtyřka (2005)
Priemerná a chvíľami aj trocha nudná fantasy.
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
Je to zábavné, vtipné, ale takým svojským netypickým spôsobom.
Casino Royale (2006)
Myslím, že táto bondovka patrí k najlepším. Nie je to tá zaužívaná klasika, na ktorú som bola zvyknutá. A Bond vyzerá ako pravý zabijak. Ja som bola uchvátená.
Devátá brána (1999)
Filmu samotnému by som dala tak 3 hviezdičky. Tá jedna hviezdička navyše je pre Johnnyho Deppa.
Marabunta: Mravenci útočí (1998) (TV film)
Závidím tím, čo nevideli tento film. Odpad je slabé slovo. Neviem ani slovami vyjadriť, aký je otrasný. Končilo to asi polovicu filmu a neustále opakovanie tých istých záberov tiež nepovažujem za plus. Aj na katastrofický film je to hrozné a to je už čo povedať.
Osobní strážce (1992)
Neviem prečo, ale všeobecné nadšenie týmto filmom ma akosi obišlo. Obyčajný príbeh o láske spracovaný už nespočetne veľa krát. Koniec ma sklamal, ale nebolo to až také zlé, lebo som nezaspala. Ešte k hudbe: bola dobrá...teda, dobrá k tomuto filmu. Možno je to len vo mne a takýto druh filmu skrátka nie je pre mňa, ale nepačilo sa mi to.
Mr. & Mrs. Smith (2005)
Film zapadajúci do skupiny slušný priemer. Nie je ničím výnimočný, teda, keď som ho dopozerala napadlo ma len:" a čo si pozriem teraz?" Ale ako film je dobrý, zaujme...ale neosloví.