Recenze (212)
Hypnotik (2023)
Pokud se člověk povznese nad hlavní myšlenku, tedy přizná, že by to asi tak nějak šlo a to i když je to vyeskalované na maximum (projekt domino), tak je to docela dobře koukatelné.. No a naopak. V porovnání např. s Nolanem je ten rezdíl, že tam to je na první dobrou uvěřitelné ať je to cokoliv.
Shoky & Morthy: Poslední velká akce (2021)
Horší a šílenější než Jedna ruka netleska... Se kterou se srovnání docela nabízí.
Jan Žižka (2022)
Nevím no. Přišlo mě to docela epický. Asi jsem potřeboval něco takovyho. V podstatě nic mi nevadilo a vše mě bavilo.
Black Adam (2022)
No, čekal jsem větší průser. Pořád je to DC, tedy hromada CGI (hlavní zaporak mě kvalitou CGI připomínal škorpiona v mumii), hromada super fast záběrů, hromada explozivni akce, divoká hudba. Ale aspoň trošku solidní příběh a trošku solidní postavy. Hlavně docela funkční Black Adam. Jo a slušná výprava, pokud se tomu tak dá pořád říkat.
Docent (2023) (seriál)
Bylo by to docela fajn, kdyby celé oddělění kriminálky (až na docenta) nepůsobilo jako banda idiotů. Zbytečně. Padouch by mohl být dostatečně dobrý na dobré kriminalisty, ale obojí bylo bohužel odfláknuté.
Zátopek (2021)
Moc se mi do toho nechtělo, neměl jsem žádná očekávání a o to víc sem byl potěšen.
Seveřan (2022)
Čekal jsem nějaký epický příběh na styl Vikingů. No dostal jsem něco úplně jiného a to mě moc nebavilo. Bylo mi to tak nějak fuk.
Stranger Things (2016) (seriál)
Seriál zraje a vyvíjí se jako postavy v něm. Čtvrtá série super.
Central Bus Station (2018)
Čekal jsem a doufal v zajímavý dokument o kdysi největším autobusáku na světě a lidech, co jej považují za domov. Dostal jsem zmatené geopolitické drama s pár mikropříběhy z nádraží. A to mě moc nebavilo.
Samotáři (2000)
Česká legenda.