Recenze (212)
Malá smrt (2014)
Scéna s telefonátem pro neslyšící je mistrovská v celkově dost dobré sexuální komedii.
Svět podle Daliborka (2017)
Hrůza na motivy skutečných událostí (vymyslet to jen tak by asi nešlo).
Čtyři slunce (2012)
Slušná depka.
Wonder Woman 1984 (2020)
Zbytečně dlouhá oddechovka, kterou stačí sledovat jedním okem a stejně nic neuteče.
Chlast (2020)
Mads opět hraje jako bůh a jeho taneček nemá chybu. Jo a film je taky super. No a chlast je potřeba mít prostě pod kontrolou no - to ví každý.
Forrest Gump (1994)
Forrest, Forrest Gump je prostě krásný nestárnoucí nezapomenutelný film pro všechny.
O vánoční hvězdě (2020) (TV film)
Až na nadabovanou princeznu celkem povedená věc.
Žabí král aneb Železný Jindřich (2008) (TV film)
Dejových linek jako v Inception, ale Nolan to není no. Ta jedna ani nevím za co.
Původ neznámý (2020)
Trošku parodie.. Jen není jasné čeho.
Vyšinutý (2020)
Slušně šílená depka která silně připomíná Douglasův Volný pád.