Recenze (212)
Mimořádná událost (2022)
Málo dynamické, málo vtipné, málo drama.
Thor: Láska jako hrom (2022)
Buď je to věkem a nebo se dřív snažily být marvelovky více než jen vtipné.
Predátor: Kořist (2022)
Ale jo, nebylo to špatný. Druhej nejlepší predátor. A nebo aspoň druhej nejlepší co sem viděl. If it bleeds we can kill it. Jako bych slyšel Arnolda
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
Audiovizuální porno bohužel až s příliš slabým dějem. Tzn. buď se to zhoršuje a nebo už jsem na to starej.
Muž z Toronta (2022)
Trochu jako policejní akademie z roku 2022. Chvilkama vtipné. Funkční hlavně kvůli Woodýmu.
Cesta do lesa (2012)
Óda na les.. A lehké drogy :).
25 let neviny (2020)
Peklo.
Forman vs. Forman (2019)
Super. Skvěle odvyprávěno.
Lucy (2014)
Prostě strašná blbost. Je fakt potřeba vůbec nemyslet a jen sledovat Scarlett.
See (2019) (seriál)
Docela riginální, hodně surové a občas bohužel předvídatelné. We are payan...