Poslední recenze (12)
True Blood: Pravá krev (2008) (seriál)
50 odstínů sexu "plusy" neokoukané zajímavé tváře, odvážné scény plné sexuálních radovánek ať už upírů, lidí, vlkodlaků..., dynamický děj, úvodní znělka "mínusy" poslední série, očekávala jsem i jiný konec Ambivalentní pocity: Sookie jednoznačně mě z ní občas tekly nervy a když Eric v jednom díle pronesl že je to "čůza" jedním slovem shrnul vše co si o ní myslím :) Celkově bych seriál shrnula tím, že viděla jsem lepší seriál, ale jednoznačně i horší... Určitě se k True Blood, při nějaké dobře načasované chřipce znovu vrátím :)
Země zítřka (2015)
Aneb občas to prostě nevyjde. Možná to bylo i přehnaným očekáváním, vzhledem k obsazení filmu a trailery, které nabádaly pozvánkou do úžasného futuristického světa. Z mého pohledu byl celý film až příliš moc "ukecaný", děj snadno předvídatelný a konec nepochopitelný.
Černá labuť (2010)
Jedním slovem "strhující". Prvotní nedůvěra k hlavnímu ději filmu, který se odehrává na baletní scéně, což pro mě osobně není vůbec poutavá záležitost, byl pro mě nakonec jedním z nejsilnějších filmových zážitků, během poslední doby. Film řadím jednoznačně do kategorie filmů u kterých se neusíná.