Kimon

Kimon

Česko
situace se lepší

49 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 7 13 19 25
    • 24.2.2020  10:36

    Po prvním dílu: dějový obsah a herecké výkony prozatím nehodnotím, ale z hlediska profesionality, tedy technického provedení (zvuk, obraz) naprostý propadák. Zvuk je příšerný. Samé huhlání, slova a celé věty mnohdy nesrozumitelné. A hudba? Opět selhání. Jde tady snad o extrémně hlasité reklamy na komerčních TV? Nebo krimi/thriller na ČT1! Herec huhňá? Tak si to zesílíš. Přestanou huhňat a vypálí Ti do uší Ostrouchovova hudba, div se z toho sousedi nad nebo pod tebou nezblázní i Ty sám jsi na pokraji šílenství. A co obraz? Někdy podivně rozmazaný a nevhodně kolorovaný. Celkově: amatérština na hraně pomatenosti a nevšední snahy o získání jakéhosi pochybného filmařského kreditu!?

    • 11.2.2020  17:30
    Klec (TV film) (2019)
    ****

    KRYŠTOFE !!!! Doufám, že se tak nechováš běžně!! :-) Pane Jiří Strachu a pane Epsteine, vážně dobrý počin.Díky

    • 11.2.2020  17:22
    Na střeše (2019)
    ****

    Jo, něco potenciálního v tom Jirkovi je. Ale má poněkud problém. Jeho kukuč a pigi výšku mnozí nesnášejí. To se mě ale netýká, přestože měřím něco přes 190 cm. Jirko, přeji mnoho úspěchů, i když nemáš postavu a kukuč jako ti, kteří Ti dávají hodnocení "odpad" nebo pouhou jednu hvězdu. :-)

    • 20.12.2019  17:46

    Hmmm, když se na našem trhu objeví něco slušného, tím nemyslím komerční hovadinky, tak se nenajde žádné dabingové studio, které by na tomto filmovém šperku zapracovalo. Vždyť to přece není problém z němčiny, nejedná se o japonský jazyk.

    • 13.3.2019  09:01
    Gympl (2007)
    ***

    Pozdě, ale přece. Dříve ke mě Gympl nedorazil, trvalo mu to tedy dlouhých 12 let. A asi by ani vůbec nedorazil, kdyby ČT1 v čele s panem generálním ředitelem ("přilákat mladé k obrazovkám ČT1") nezařadila tuto komedii ?! (spíše opravdu jen drama) do pořadu jednoho březnového dne 2019. Také jsem absolventem gymplu. To už je ale dávno. Také jsem z mladické nerozvážnosti dělal blbosti. Ale to byly jenom drobnosti. Snažím jsem se pochopit důvody takového chování dnešní mladé generace. Je jasné, že vše kolem nás každého jedince hodně ovlivňuje. Když je táta bezohledný, arogantní a bezcharakterní člověk, honící se za penězi a mocí, jak asi může vychovat svého syna či dceru? Výchova začíná od útlého dětství, na gymplu je na to příliš pozdě. Ještě že se nemusím živit učitelskou profesí, protože kdyby ano, nejspíše bych nyní bručel kdesi za mřížemi. :-) Čus bus vy mladí a uvědomte si, že na gymplu by jste měli být už téměř zralí a zodpovědní lidé.

    • 26.2.2019  09:37
    MOST! (TV seriál) (2019)
    odpad!

    NO TO JE SÍLA!! Odvysílat to v nočních hodinách na ČT Art, nic proti tomu. Ale nacpat tu vulgární hovadinu na ČT1, tomu říkám obrovská arogance vůči divákům ČT1. Ve snaze přiblížit se mladým a přilákat je k obrazovkám uvádí ČT1, řekl bych artový seriál pro NENÁROČNÉ MLADÉ DIVÁKY, absolutně neuváženě. Vysílání ČT1 mi doposud vždycky připadalo vyvážené, nevulgární a proto zcela jistě zahrnovalo vždy diváky spíše středního a staršího věku. Ředitel ČT Petr Dvořák to chce změnit. Je možné, že se mu to podaří. Ta drtivá většina původních zmíněných diváků pak raději uchytne nějakou knihu a na vysílání ČT1 a na pana Dvořáka hodí bobek. A v konečné fázi po průzkumu divácké sledovanosti ČT1 pan Dvořák zjistí, že mu na ČT1 sice nějací mladí diváci počet navýšili, ale ta drtivá většina původních diváků si raději čte v posteli knihy, místo aby koukali na ČT1. Díky pane Dvořáku, stává se ze mě pomalu docela sečtělý člověk, což mi přidává sebevědomí sečtělého a inteligentního člověka. Získáte možná 10, 15% nových mladých diváků a současně 50 a možná i více původních diváků ztratíte. Blahopřeji pane Petře Dvořáku tam do kanceláře generálního ředitele ČT1. Doporučil bych Vám, nyní po odvysílání, provést průzkum u diváků 40 let a starších se spokojeností náplně večerního programu ČT1. Těch "několik málo" mladých, kterým se tak vnucujete a kterým se ta ubohost líbí vám v ČT počet diváků nenavýší.

    • 6.2.2019  09:48

    Dnes je 6.2.2019. Dne 6.12.2014 jsem hodnotil zfilmovanou "Zlodějku knih" natočenou podle předlohy knihy Markuse Zusaka. Dle mého hodnocení (čtyři hvězdy) si můžete udělat představu, jak moc jsem se mi zfilmovaný příběh líbil. Měl "hlavu" a "patu", jak se obecně říká něčemu, čemu porozumíme a co pochopíme. Ovšem dnes, tedy cca po čtyřech letech, jsem narazil v půjčovně knih na tištěnou předlohu tohoto filmového válečného dramatu. Představte si, je to psáno v jazyce českém, tedy přeloženo, abych byl přesný. To jsem prostě nedal. Obvykle jsme si jisti, že film psanou knihu NIKDY nepřekoná. V tomto případě PŘEKONAL a to velmi drtivou převahou. Smrt je v knize vypravěčkou, pro pochopení dalšího. Zde je mé hodnocení psané předlohy tohoto filmu na knižních portálech: ------------------------------------------------------- Hmm. Poutavá? Čtivá? No, mám za život přečteny stovky knih, ale tahle Smrt psala svou knihu nejspíše totálně zhulená. Při čtení jsem měl pocit, zda jsem si omylem nepůjčil v knihovně dílo psané v nějakém jazyku Křováků či nějakých pralesních kmenů v okolí nějaké jihoamerické řeky. Po zjištění, že ve svém stylu vyprávění a myšlení ta zhulená Smrtka pokračuje až do konce vyprávění, pak cca po 20 stranách od počátku tohoto "ujetého" díla jsem knihu odložil. Dobrá kniha musí mít nejenom zajímavý děj, ale ten MUSÍ BÝT napsán čtivou formou se zdravým rozumem, aby ho čtenář pochopil a nemusel luštit jako křížovku v exotickém jazyku. Film jsem zhlédl již před léty, a díky přeloženému scénáři z jazyka Křováků do srozumitelného významu a skvělému režisérskému zpracování jsem jej hodnotil čtyřmi hvězdičkami. ------------------------------------------------------- Tolik dle mého soudu k porovnání předlohy a filmového zpracování. A také pro ty z vás, kteří by snad měli zájem knihu přečíst. Ale je to jen a jen vaše volba.

    • 5.2.2019  10:25
    Čertoviny (2017)
    ****

    Když srovnám pohádku Čertoviny s vánoční štědrovečerní televizní "nadílkou" ČT1 roku 2018 - Kouzelník Žito (a nakonec i těch předcházejících roků) vychází mi Čertoviny v hodnocení zcela nejlépe. Proto ty čtyři hvězdičky. Ano je to po čertech lepší pohádka než ten totální propadák Zdeňka Zelenky a propadák celého vedení ČT, které zcela jistě "odborně a kompetentně" rozhoduje, co nabídnout divákovi na Štědrý den. Zdravím Vás pane Dvořáku do ČT1.

    • 5.2.2019  09:21

    JO, JÁ VÍM, zase nějaká hloupá česká komedie, ... ble, ble, ble, jak to často u komentářů různých hnidopichů tady na ČSFD bývá. JÁ SE ALE TAK POBAVIL A NASMÁL, až mi smíchem tekly slzy z očí. Lidičky vážně, to už se mi dlouho nestalo. Martin Horský se se svým dokonale vybroušeným scénářem a režií překonal a herecké výkony všech byly doslova naprosto přirozené filmovým postavám. Bolek Polívka příjemný pohodář v pidiroli (moc mu to následně v té urně slušelo) a Tereza Kostková vždy s rozvahou nad věcmi klidného ignoranta Ondřeje Vetchého. Inu bylo "cítit" z plátna, že všichni herci včetně skvělé Zlaty Adamovské si to při natáčení doslova užívali, snad až na ten běh. Co říkáte paní Adamovská? :-) To ale nemyslím ve zlém. Byla to asi fuška, ale zvládla jste to. Všechna čest. Asi to spojení scénáře a režie v jedné osobě bylo to nejlepší pro celkový výsledek díla. Pane Horský blahopřeji. Dal bych si tu dokonale ochucenou polévku s písmenky ještě nejednou. Tak byla obsahově vynikající. A už se těším na dvojku. TOHLE NENÍ KAMEŇÁKOVSKÝ HUMOR PRO SLABODUCHÉ DIVÁKY, MATTY. Plácáš bláboly a na svět kolem sebe se díváš očima puritána, tedy člověka přísných a PŘEHNANÝCH morálních zásad. Asi budeš nějaký TEN skutečný filmový odborník s "ohromným" smyslem pro humor.

    • 18.1.2019  09:38
    Krajinou domova (TV seriál) (2014)
    *****

    Máte rádi dorty? Nebo jste spíše na zdravější bohatý ovocný pohár? Tak si představte, že máte narozeniny a vaši nejbližší vám k tomu Vašemu významnému dnu předají obrovský, ale opravdu obrovský pohár všech chutí, které máte rádi. ... No, a teď znáte můj pocit při sledování dokumentárního cyklu Krajinou domova. Každá epizoda, to je naprosto jiná a unikátní chuť jednotlivých kousků ovoce v poháru. A tak jsem si osmnáctkrát vychutnával tu excelentní chuť a přál si, aby tento dokument nikdy neskončil. Díky pane Krejčí, pane Matuško, pane Maxiáne za hudbu a pane Švehlíku za úvod a ukončení. Bohužel, hlasovým zabarvením nevýrazný zvukový komentář p. Maxiána nebyla dobrá volba.

    • 18.1.2019  09:10

    Nádherný dokument. Obdivuji velkou trpělivost, péči i obětavost při natáčení a snahu autorů přiblížit lidem více naše bezprostřední životní okolí, kterého si mnozí z nás ani nevšimnou a navíc si jej ani neváží. Zcela souhlasím s komentářem Vančury ovšem s připomínkou, že profesionálně natočené a ozvučené dokumenty mě nikdy nenudí. V lese, či v horách nebo u rybníka i na pasece se vždy oprošťuji od civilizačních myšlenek a problémů a nechávám se unášet nádherou tohoto kouzelného světa viděným nejen z povrchu země, ale i ze vzduchu jako pták. Tedy, ... prosím, nezničme si ho, a děkuji pane Poláku.

    • 30.12.2018  12:16
    Kouzelník Žito (TV film) (2018)
    *

    Český národ na Štědrý den žádá pohádku, alespoň tak to hlásá do světa ředitel ČT pan Dvořák. Má pravdu. Ale co nám vlastně ta ČT pod stromeček nabízí?! Rok od roku stupidnější dialogy scénáře a herecké vystupování. TAK SE TEDY VŠICHNI PODRŽTE. Bylo to poprvé ve svém, dá se říci životě již podzimním, že jsem znechuceně na Štědrý den 2018 po cca 20 minutách skřípání zuby vstal od TV, uchytl knihu a vypařil se ze spárů pana Zelenky, Pavla Kříže, nepovedené čertovské dvojice Liška-Vilhelmová a konečně hlavně i Denise Šafaříka v roli Žita. ........ O to více úcty mám pak k režiséru a scénáristovi Jiřímu Strachovi, scénáristům Lucii Konášové, Markovi Epstejnovi a lidé, vám všem natruc (divte se), i Zdeňkovi Troškovi, coby scénáristovi a režisérovi (na Princeznu ze mlejna mi lidičky nesahejte :-) ... ale jasně. Babovřesky a Kameňáky jsou propadáky stejně jako to Žito. A v pohádkovém hereckém poli u mě pak dominují Ivan Trojan, Jiří Dvořák, Jiřina Bohdalová, Jana Štěpánková, Ondřej Vetchý (Šťastný smolař), Josef Somr, Vladimír Javorský, Miroslav Táborský a mnozí další osvědčení herci generace středního věku. Denise Šafaříka mezi ně určitě neřadím.

    • 12.3.2018  09:58
    Bába z ledu (2017)
    **

    U mě Zdeněk Svěrák stále boduje, ať se Bohdan Sláma snaží jakkoliv. Ostatně Bohdan by se měl "vytahovat" bosýma nohama opravdu na tom strništi a ne na podiu Českého lva. Dost ubohé Bohdane.

    • 12.3.2018  09:57

    U mě Zdeněk Svěrák stále boduje, ať se Bohdan Sláma snaží jakkoliv. Ostatně Bohdan by se měl "vytahovat" bosýma nohama opravdu na tom strništi a ne na podiu Českého lva. Dost ubohé Bohdane.

    • 24.1.2018  11:16

    Vždy, když je politicky vypjatá doba a zvláště byla ta poválečná, vylézají " z děr" na povrch lidské zrůdy a hyeny. Jsou bezcitné, bezcharakterní, násilnické, sobecké a chamtivé. Tak to bylo, je a bude. Nejsou to zvířata, ale zrůdy. Zvířata totiž zabíjejí pouze z hladu nebo pocitu ohrožení. Samotný vznik tzv. Revolučních gard dal bohužel příležitost těmto lidským zrůdám skrýt svou kolaborantskou činnost za fašistické okupace a naopak nekompromisně "projevit" loajalitu nově nastupujícímu režimu a přitom se ještě řádně napakovat. K samotnému filmu jen tolik: některé scény byly opravdu zbytečně dlouhé, některé okamžiky díky nesrozumitelným dialogům nesrozumitelné.

    • 22.1.2018  10:52

    To tedy byl divácký zážitek. Na pozadí víceméně téměř černé obrazovky s nějakými temnými stíny slyšíme lidské huhňání a podivný hluk hereckých "špiček". K tomu v té černé obrazovce téměř nevysledovatelný obrazový děj s přidanou hodnotou audio značky "diváku vyčisti si uši, když neslyšíš srozumitelnou řeč", to je RUDÝ KAPITÁN. To byl opravdu skvělý zážitek.

    • 4.1.2018  10:29
    Marie Terezie (TV film) (2017)
    ****

    Pociťuji, že jde sice o trošinku více přislazený filmový zákusek, ale za kýč bych to v žádném případě neoznačoval. Vítám, že něco takového vůbec vzniklo. Historických filmů totiž není zatím tolik, jako by bylo potřeba. Není divu, výpravný, kostýmově náročný snímek žádá pěknou hromadu financí, ale když se vytvoří kooperace více finančních toků, pak to jde. Přál bych si pokračování Marie Terezie a obecně více historických dramat z období našich středoevropských dějin. Marie Terezie byla velká reformátorka a zasloužila by si filmového zpracování v širším záběru, tedy pokračování těchto dvou dílů třeba až do její smrti. Marie Terezie (TV film) z roku 2017 je velmi dobrý filmový produkt. Díky. Čtěte více: https://www.novinky.cz/kultura/459318-recenze-okouzlujici-vzpurna-divka-ceska-televize-odvysilala-dvojdilny-historicky-snimek-marie-terezie.html

    • 25.12.2017  10:21

    Myslím, že měl zůstat scénář v rukou původní autorky Lucie Konášové z prvního dílu. V tomto pokračování již nebyly dialogy tak skvěle pohádkově vytříbené. Ano, je pravda, že natočit pokračování něčeho tak úspěšného je asi náročnější než stvořit díl první. Divák je první částí namlsaný ke druhému se staví částečně s odstupem, ale i s očekáváním. Ale pozor, opět žádá v dalších pokračováních pohádkový styl dialogů. Je to přece pohádka a ne nějaký akčňák, pánové scénáristi. Snad, pokud někdy vyjde další část, a dle Vašeho vyjádření na téma Tři králové, nebudou Petronel s Uriášem držet v rukou pistole a v Uriášově čertovské brašně nebude uložen odjištěný granát. To už by mě piclo. :-) Tak s Bohem, pane Strachu a Epsteine, a do případné třetí části vám oběma přeji v mysli a peru více pohádkovějších dialogů a méně akčnosti. Je to snad pohádka pro dospělé, nebo vlastně ne? Zkuste opět spolupráci s Lucií Konášovou. :-) Přesto díky za Anděla Páně 2. Pořád je to v českém filmovém pohádkovém světě to nejlepší, co máme.

    • 15.5.2017  08:39

    Film dialogy maximálně úsporný, o to více náročnější na divákovo myšlení. Svou strohostí a chladem připomíná severský styl filmové produkce. Asi ne každý toto filmové dílo ocení.

    • 3.5.2017  09:58

    Pravděpodobně, kdyby tehdy měla Olga ze strany matky více pochopení a tím i mateřské lásky a citu, ten zločin by se nestal. Ovšem chladná a bezcitná matka, navíc ještě lékařka, která by měla mít k lidské duši blíže než kdokoliv jiný, Olze pomocnou ruku nepodala. Ano, dát ji peníze, či napsat neschopenku, to uměla, ale to bylo vše co byla pro vlastní dceru ochotna udělat. Na vražedném činu se tedy podle mě podepsala především matka, ale i bohužel společnost v podobě ostatních lékařů či spolupracovníků. Odvržena do ústraní, odsouzena do osobních psychických problémů. Kdo je nějakým způsobem odlišný od ostatních, toho zkažená společnost odvrhne. To bylo, je a asi zůstane napořád. Lidé jsou smečka a slabého, zraněného či neschopného přežít utratí jako prašivého psa.

    • 12.4.2017  09:35

    Vzhledem k tomu, že v té době (1965) se vytvářely jen samé filmy poplatné komunistickému režimu, byly detektivky (Tůma, Líbal) doslova vysvobozením pro každého nebolševického filmového diváka.

    • 27.3.2017  10:43
    Spravedlnost (TV seriál) (2017)
    **

    Zvukař Roman Čapek by se měl hóódně polepšit, to příšerné huhňání herců pod nosem by měl svou přirozenou autoritou třeba i násilně odstranit. No, asi to nebude jen jeho chyba, ti dnešní herci své hlasivky přece neumí a ani nemohou namáhat srozumitelnou mluvou. A ke scénáři mohu jen poznamenat, že se jedná o mnoho střípků rozbité vázy seskládané narychlo a navíc v naprosté tmě, takže smysl slepené vázy často utíkal do nekonečna. Voda tedy uniká mnoha dírami, ... květy vadnou. A není to tím, že bych snad byl líný u sledování zapojit svůj mozek a ty střípky v mozku přeskládávat. Použitý návod: uchop myšlenku, napiš scénář, vytrhej všechny listy, rozhoď je v prostoru a pak je potmě seskládej. Následně slep listy ve hřbetu a nabídni ke zfilmování. Dostaneš "Spravedlnost" a ode mě dvě hvězdy. Pane režisére a herci !! Slovní artikulace je vytváření hlásek pohyby mluvidel při mluvení; ve filmu je obzvláště důležitá! Pokud to stále nechápete, požádejte o lekce herce pana Jana Přeučila. Více na http://www.jsinfo.cz/komdov/artikula.htm

    • 24.3.2017  08:16
    Četníci z Luhačovic (TV seriál) (2017)
    ****

    !! TO JE TEDY SÍLA !! Ach jo, ... je neuvěřitelné, kolik nesnášenlivosti, vulgarity, nenávisti, nepochopení a zla je v českém lidu. Když si tak pročítám některé komentáře, docházím k názoru, že mnozí se snad ani neměli učit psát a mluvit, aby své nenávistné bláboly pak nevěšeli na veřejnosti. Je naše společnost na tom morálně už opravdu tak špatně? Pak se bojím budoucnosti. Tvrdím, že nenávist a odpor kolem sebe šíří ti, kdo ničeho dobrého a hodnotného nejsou schopni.

    • 17.2.2017  10:30

    Nerad hodnotím filmy, kterým nerozumím. Je to stejné, jako bych stál před plátnem abstraktního malíře, věděl o něm, že je velmi vysoce hodnocen (tedy alespoň finančně) a já z obrazu nevyčetl, co má znázorňovat. Když se natáčel tento film, byl rok 1967/68. Jak všichni víme, byl to rok pokusů o politické proměny naší země, které byly z kraje rychle a násilně potlačeny. A naše myšlenky se tenkrát zmítaly v extrémních polohách. To se projeví samozřejmě i na tvůrčím uměleckém projevu. Tak tomu bylo i v roce 1989, kdy se národ opětovně, tentokrát však úspěšně, pokusil změnit politický systém. I tenkrát se to projevilo v tvůrčím myšlení filmových tvůrců a na některé filmy se vůbec nedalo dívat. Tenkrát vznikaly pro změnu zase krvavé hororové snímky, tzv. nových scénáristických a režisérských tváří. Inu, někdy se tedy musíme smířit s vlastním nepochopením.

    • 17.2.2017  10:06
    Láska (2012)
    ****

    Dodal bych i poněkud psychologický. Ono totiž stáří není jen to, co nám všem v reklamách a na reklamních letácích tvrdí pojišťovny. Šťastné a spokojené stáří v reklamních spotech s aktivními a šťastnými sympatickými prošedivělými partnery s úsměvy na tváři a po všech stránkách hmotně zabezpečenými a dokonce bez zdravotních problémů. Tak to není. Skutečné stáří vypadá jinak. Tak se tedy podívejte, jak někdy může chutnat stáří. Ale pozor, film bych zařadil spíše do kategorie "artový", tedy pro náročnějšího diváka.

    • 17.2.2017  09:26
    Vlak (1973)
    ****

    Opravdu, jak píše st3f0o, někteří absolutně nepochopili oč jde. Žádný vlak do koncentračního tábora, ale pouze vlak naplněný francouzskými uprchlíky z území poblíž belgicko-francouzských hranic. Prostě a jednoduše prchají před rozpínající se fašistickou armádou. Tak, jak je psáno výše v obsahu. A že jde o film poměrně divácky náročný, o tom není řeč. Vždyť téměř každý film s obsazením Trintignant či Schneiderová má vždy jakousi přidanou uměleckou hodnotu a zapomeňte na některé zde napsané nesmyslné komentáře. Nejsem hloupoučký divák, takže mi nepřipadalo, že by mi snímek křečovitě vnucoval nějaký názor. No a jen tak mimochodem. DÍKY VOJANE, na filmečku jsem si pochutnal.

    • 7.2.2017  13:50
    Trpaslík (TV seriál) (2017)
    ***

    Inu, ČT slovy svého ředitele Petra Dvořáka láká mladé lidi k obrazovkám. Bylo to tuším v Událostech. Pan ředitel a jeho podřízení mají asi pocit, že mladí by měli opustit hostinské lokály a feťácké diskotéky, přestat mluvit sprostě a přilepit své frňáky k obrazovkám. Je to krásná myšlenka, ale utopistická. Především proto, že teenageři mají své PC se sociálními sítěmi a na telku svého fotra budou kašlat vždycky, i když tam pracovníci ČT nacpou tu slovy a dialogy vulgární komedii, jako je TRPASLÍK. Jo, je to sice plytká hovadina s diváckým nadhledem zábavná, ale i když je především o teenagerech, neměla by být pro ně. Byla zařazena v časovém rozvrhu na 21. hodinu, což je čas, kdy tato ještě duševně nezralá populace člověka nespí ve svých peleších a pokud se na TRPASLÍKA dívá, nasává vulgární slova za přítomnosti svých rodičů a světe div se, dokonce legálně z televizní obrazovky. Proto ODSUZUJI VEDENÍ ČT za nezodpovědný přístup ke své tvorbě. FUJ PANE DVOŘÁKU. Národ se stává bezohledným a vulgárním i přičiněním ČT.

    • 16.1.2017  10:43
    Bohéma (TV seriál) (2017)

    Ano, i já se musím připojit k těm, kterým bylo v prvním dílu těžko se orientovat v množství postav. Všechny postavy jsou "odlity" jakoby z jedné formy, která nedává možnost rychle rozpoznat o koho vlastně jde. Možná by stačilo v dialozích postav občas přidat nějaké to oslovení jménem toho osloveného, pro lepší zapamatování. Víte paní Brdečková, opakování je matka moudrosti. Také bych se ale na Vás mohl obrátit pouhých oslovením bez vašeho jména: "Opakování je matka moudrosti, vážená paní". A v ten okamžik (množstvím postav zmatený) divák neví, koho jsem oslovil. Začne přemýšlet, o koho se vlastně jednalo a to už mu uniká další děj. To jen tak na okraj, ale zatím to mohu hodnotit slibně.

    • 26.12.2016  09:58
    Slíbená princezna (TV film) (2016)
    odpad!

    Když se někdo podívá na mé hodnocení filmů, všimne si, že hodnocení "odpad" používám jen velmi, velmi výjimečně a uváženě. Toto je ale bohužel opravdu nejenom především kostýmní a scénáristický odpad. Tuto neskutečnou slátaninu nám nabízí ČT1 na vánoční svátky? NEVKUSNÉ A AMATÉRSKÉ !!!!!!!!! Na redakci ČT se už opravdu zlobím.

    • 26.12.2016  09:44
    Pravý rytíř (TV film) (2016)
    *

    ČT1 nám nadělila štědrovečerní utrpení. Neprofesionální herecké výkony, otřesné dialogy, jasný propadák první třídy bez jakéhokoli něžného pohádkového kouzla. "Děkujeme celému vedení ČT1" za fakt "skvělý dáreček pod stromeček v roce 2016". Horší už to nemohlo být. Souhlasím se stručným, ale výstižným komentářem uživatele Radek99.

<< předchozí 1 2 3 4 7 13 19 25