Poslední recenze (6)
Hotel Artemis (2018)
Přišlo mi to podobný jako novej soudce Dredd, Nijak jsem se nenudil, docela mě to i bavilo. Ale při zpětném pohledu musím uznat, že film ničím vyjímečným nedisponoval. Potěšila stopáž, pro tohle to bylo akorát. Za mě trochu lepší průměr.
Robin Williams: Mysl na dlani (2018)
Ze to byl zvlastni clovek jsem vedel, ze to byl komediant take. Ale kdyz o nem ostatni mluvi jako o mylniku stand up zabavy, ze dokaze nekolik hodin ze sebe chrlit zabavu pro ostatni. No proste dokument pecka
Krvavý sport (1988)
Celý film znám nazpaměť, každý pohyb, hlášku, výraz tváře, miluju ho z nostalgie. Ovšem z dnešního pohledu je film spíše směšný, primitivní dialogy, údery bez dotyku a prachbídná choreografie. Na KVIFF 2018 jsem si ho ale jako půlnoční film nemohl nechat ujít. Ani nevím, jestli jsem ho někdy viděl v původním znění, protože přes simultánní překlad nebyl originál moc slyšet.