Poslední recenze (838)
Kick-Ass (2010)
Ani z ďaleka tak prdel nakopávajúce ako som očakával. Viacmenej všetko to najlepšie bolo v podstatne chytľavejšej forme prezentované v traileroch. Film ako taký funguje parádne, má drive, nápady, atmosféru, s postavami nie je problém stotožniť sa, ale jednotlivosti sú také akési nedopečené, skratkovité a vôbec celkovo je to vážnejšie než je potrebné... (●)
Iron Man 2 (2010)
Príjemne dôstojné a decentné pokračovanie, ktoré však mohlo byť o kus hutnejším a nadupanejším rozšírením celého univerza Tonyho Starka... Bolo by fajn keby prípadný tretí diel režíroval niekto iný a Favreau dozeral na tvorbu len z pozície producenta. Nová krv je totiž priam nevyhnutná... (●)
Na dotek (2004)
Jeden z najmimóznejších filmov, aké som kedy videl - vykonštruované blúdenie v kruhu s tak neuvertiteľne nereálnymi postavami a dialógmi, že sa z toho občas až zastavoval rozum. Ale zas len aby som nehanil, tak herci sa naozaj snažili a pomohli tomu aby celá táto spatlanina bola aspoň znesiteľná a dopozerateľná... (●)