Recenze (838)
Prokletý ostrov (2010)
Možno Scorsese naozaj prešľapuje na mieste, tak ako tvrdia niektorí ľudia, možno tento film nie je žiadna zásadná diera do histórie kinematografie, ale je to tak neuveriteľne vypiplaný a po každej stránke pevnou rukou vystavaný a funkčný film, že riešiť nejaké silené šrobovanie do učebníc je úplne zbytočné - jednoducho poriadna robota od starej školy, ktorá hravo sfúkne všetkých pózerskych videoklipárov... (●)
Agora (2009)
Nekonečný cyklus, žiadny break a prúd krvi neprestáva. Ľudia boli, sú, (budú?) stále rovnakí obmedzenci - veď načo dráždiť elipsu, keď stupídny kruh je tak vyhovujúci... (●)
Logorama (2009)
Ak tento excelentný kopanec medzi nohy (americkému) konzumu dostane Oscara, tak má u mňa akedámia +100 bodov... (●)
Ztraceno v překladu (2003)
Asi najfilmovejší film predostierajúci skutočnú realitu a asi najcitlivejšie natočený film o citoch aký som kedy videl... Keď to rozdýcham možno prehodnotím aj svoju TOP 10... (●)
Můj soused Totoro (1988)
Miyazaki je majster nad majstrov. 82 minút naplnil ani nie tak hutným príbehom ako skôr emóciami, zaujímavými postavičkami, ale najmä odzbrojujúcou detskou hravosťou, úprimnosťou a čarovnou poetikou. Každé detsky citlivé srdce sa tu musí v nejakom okamihu nájsť a byť šťastné... A vždy keď budem v nejaký upršaný deň zas nadávať na nepozorných ľudí s dáždnikmi, tak si pre pokoj v duši radšej spomeniem na tento film :) ... (●)
Avatar (2009)
Fúúúú... Toľko dojmov, že ani neviem čo s tým... Miestami ma to v 3D úplne pohltilo, miestami som takmer plakal od dojatia z toho aké úžasné veci Cameron servíruje, ale zas na druhú stranu ma viackrát otravovalo v mysli uvedomenie si, že je to celé dosť skratkovité a naozaj veľmi predvídateľné. Každopádne zatiaľ prevláda pocit ohromného nadšenia a skvelého zážitku. Uvidím či si budem vedieť dojmy lepšie utriediť po ďalších projekciách. A tie určite budú. Vidím to minimálne na ďalšie dve :) ... (?)
We Shoot with Love (2009)
Výborné :) Aj keď Druhý a Tretí film sú obsahovo dosť podivné :) ... (▼)
District 9 (2009)
Okej. Občas som nedýchal a občas zas šokovane kukal a vravel si "WOW!"... Vztýčený prostredník a facka politicky korektnému komerčnému Hollywoodu... (●)
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Nekonečná smrsť hlášok, ktoré zo seba sype banda sympatických postáv... V mojich očiach sa na tento seriál IT Crowd nechytá ani zďaleka nechytá... (●)
Pomsta kameramana (1912)
WOW! ... (●)