Recenze (61)
Sharkenstein (2016)
Všetkého veľa škodí...Ale aspoň ako komédiu to uznávam
Shark Exorcist (2015)
Jednu hviezdičku si zaslúži za najväčšiu blbosť na svete, čo ma aj bavila a dobre som sa zasmial.
Halloween (2018)
Stará klasika čo nikdy neunaví. Bolo to super. Michael bude vždy dobrý!
Štvanec (1993)
Klasický akčňák 90s. Nič viac sa povedať nedá. Bolo to super večer pri káve
Bud Bindi (1996) (seriál)
Najlepšie čo Slovensko natočilo.
Socialistický Zombi Mord (2014)
Uznávam tento film lebo ho tvorilo amatérske studio. Preto nečakajme slávu. Je to dobrý film, asi jeden najlepší slovenský film 21storočia. A TOTO JE MOJ FILM : https://www.youtube.com/watch?v=x_kvtOTxvts
Chůva (1990)
3 hviezdy iba za final fight motorovou pílou, inak film nuda
Horná Dolná (2015) (seriál)
Je to odpad! A čo ešte horšie že kradnú soundtracky z amerických westernových filmov od skladateľa Ennio morricone !!! čo by sa stalo keby náhodou niekto udal tento seriál a kedže na tie soundtracky nemajú autorské práva a ani ich nedostali :D
Dr. Jekyll a milá dáma (1979)
Paolo je vždy super, dobrý komik a mne sa jeho štýl humoru ľúbi! :D
Dobrodružství medvídka Pandy (1973)
Tiež som natom vyrastal mal to môj dedo na VHSke, krásna rozprávka