Recenze (175)
Code Geass: Hangjaku no Lelouch - R2 (2008) (série)
Hodnotím obě řady. Asi jedno z nejlepší anime(řekl bych i seriál), které, jsem kdy viděl. Příběh velmi kvalitní, postavy vynikající, dabing charakterů na nejlepší úrovni, hlavně ústřední dvojka: Jun Fukuyama a Takahiro Sakurai. Velmi kvalitní konec. Stylizace pěkná. Rychlé tempo a přísun informací = náročné na pozornost. Hodně zvratů v ději = nevíte co bude(stane) za půl hodinky. Ohromné množství vedlejších postav cca 20-30 lidí. Viděno dvakrát rozestup dva měsíce. Doporučuji všemi deseti, ale ne jako oddychovou činnost, a není to pro děti, ale na první pohled to může vypadat(ano myslím MECHA souboje a školní prostředí).
Code Geass: Hangjaku no Lelouch (2006) (seriál)
Hodnotím obě řady. Asi jedno z nejlepší anime(řekl bych i seriál), které, jsem kdy viděl. Příběh velmi kvalitní, postavy vynikající, dabing charakterů na nejlepší úrovni, hlavně ústřední dvojka: Jun Fukuyama a Takahiro Sakurai. Velmi kvalitní konec. Stylizace pěkná. Rychlé tempo a přísun informací = náročné na pozornost. Hodně zvratů v ději = nevíte co bude(stane) za půl hodinky. Ohromné množství vedlejších postav cca 20-30 lidí. Viděno dvakrát rozestup dva měsíce. Doporučuji všemi deseti, ale ne jako oddychovou činnost, a není to pro děti, ale na první pohled to může vypadat(ano myslím MECHA souboje a školní prostředí).
Tokijský klan (2014)
Tak pro začátek: nemám český titulky, myslím si že to není tak důležité(měl jsem angl., ale moc anglicky taky nerozumím). Film splňuje všechny kritéria na pět hvězd. / Film splňuje všechny kritéria na odpad.
Den před krizí (2011)
U mě velké překvapení. Inu je to komorní, přesto megalomacké(beru to obrazně a trochu fantazie přidám). Herci skvělí
Temný rytíř povstal (2012)
Není to na 5 hvězdiček, ale konec filmu je vynikající = na pokračování se velmi těším. Film si bere to nejlepší z prvního dílu a druhého dilu. (Prosím zde nečíst, pokud film neviděli.) Pár drobností co mě vadí: policajti jsou 3 měsíce v podzemí a nemají fousy co to znamená buď správný policista nosí žiletky a pěnu nebo našli pár tisíc použitých žiletek v kanálech. Tohle mě zrovna úplně nevadí, ale poukážu: začátek druhého batmena je podobný jako začátek třetího. A konec prvního batmena (Batman začíná) je velmi podobný konci batmena třetího viz honička vláček u jedničky:-) - subjektivní názor.
Anonym (2011)
Pro mě asi film roku, Velké překvapení, předtím jsem si říkal, že to bude nějaké "zdeformované" amerikazací(jo divný slovo), ale nikoliv. Herci na skvělé úrovni. Režisér netradiční.
Hugo a jeho velký objev (2011)
Francouzké prostředí, vlakové nádraží, výborná atmosféra, a děj
Kings (2009) (seriál)
Velmi mě pozitivně překvapil, škoda jen, že je 13 dílů.
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
Bomba - paráda. Tenhle film je tak asi pro dvě až tři procenta populace. - Hellboy napsal: "Scott Pilgrim je můj nedostižný vzor:)" můj taky!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Protektor (2009)
Na české poměry velmi a velmi dobrý film. Musím říci, že jest-li se budou natáčet takové české filmy - to je cesta dobrým až vynikajícím směrem a možná si zopáknem 60 léta. Téma inu výborné, jak podané, tak zahrané.