Recenze (43)
Babovřesky (2013)
Intelektuálové všech zemí vy***** si... šak vy víte co. Mně je úplně jedno, kdo film režíruje. Já se na filmy dívám hlavně proto, abych se zabavil. A tohle je prostě pro mě zábava a rád se některým věcem zasměju i po opětovném sledování. Kdyby tohle natočil nějakej intelektuálskej režisér, tak tu stříkáte hvězdičkama na všechny strany.
Probudím se zase včera (2014)
Tohle nemůže bavit už ani puberťáky.
Dva a půl chlapa (2003) (seriál)
Bez Charlieho to už není ono. Ashton mi tam vůbec nesedí.
Temný bojovník (2014)
Vidím, že Niky Klec taky už vymetá kdejakou srajdu jako JCVD.
Babovřesky 2 (2014)
Ale no tak, vy trapáci. Odpad jenom za to, že to režíroval Troška? LOL :-D No a co, že je na kluky. Ten trapák z HIMYM taky a jak jsou z něj všichni po***ní. Mně je u všech filmů těžce u zadnice, kdo to režíruje, zajímá mě hlavně, jestli mě film baví. A tenhle byl dobrej ;-)
Všiváci (2014)
Ať se radši ty naše novodobý český nuly nesnaží o to, být světový. Je to trapný!!!
Mistr kickboxu (1992)
Když jsem byl malej, tak jsem tenhle film žral :-)
Past (2010)
Strašná kravina a další důkaz toho, že věřící jsou totální vypatlanci.
Gravitace (2013)
Výborný lék na nespavost. Věřte mi, já u toho usnul 3x.
Sedmikrásky (1966)
Cituji "Kudy chodí, tudy provokují. Slavný film režisérky Věry Chytilové o dvou Mariích a o bludném kruhu pseudohodnot a pseudovztahů." Já to vidím asi takhle: "Kudy chodí, tam žerou nebo melou hovadiny. Strašná chujovina režisérky Věry Chytilové o dvou kravkách a o velkém hov**." - a to jsem to ještě napsal slušně!