Recenze (10)
Anděl na horách (1955)
já se na ten film můžu dívat i několik dní po sobě, občas i dvakrát denně :)
Když Burian prášil (1940)
Milostivá paní, byl jsem zkrátka ukradený. Moje matka mě hledala po celé Americe...pěšky. Běžím, letím, takhle v půl osmé večer zahýbám kolem niagarského vodopádu. :DDD
Bohemian Rhapsody (2018)
Já měla pocit, že jsem na koncertě. Taky jste málem zpívali v kině? Největší zážitek.
Andula vyhrála (1938)
A komu jsou podobní? Tobě, ale jinak jsou to krásní klucí.
Ducháček to zařídí (1938)
Korvetni kapitan,ten zlodej...
Hledá se Nemo (2003)
můj nejoblíbenější kreslený film :)
Zlaté dno (1942)
Tady mám Zitu Kabátovou asi nejradši
Million Dollar Baby (2004)
od toho jejího pádu jsem brečela nonstop až do konce, to už se mi asi nikdy nestane, nádherný film
Matrix (1999)
Nejlepší a nejoblíbenější film. A už ho asi žádný nepředběhne. Nejoblíbenější scéna? Kungfu scéna, neee, scéna v metru, neee, na střeše, neee, zastavení kulek, neee...nedá se to prostě vybrat :)))
Pí a jeho život (2012)
Jak jsem viděla trailer, tak jsem čekala víc, prostě že to bude více pohádkovější. A zklamalo mě, jak ten tygr odešel. Jsem doufala, že budou kamarádi. Asi jsem na to měla jít do kina jak jsem měla v plánu.