Recenze (809)
Temný les (2020) (seriál)
Občas trochu nelogičnosti a málo odpovědí. Ale je pravda,že ukázat neschopnost prokuratury vlastně jakousi odpovědí je.
Noční agent (2023) (seriál)
Trochu místy jako pohádka o tom jak dobro zvítězilo nad zlem. Ale vcelku napínavé a koukatelné.
Kukačky - Série 2 (2023) (série)
Druhá řada již není tak překvapivá jako ta první. Jediné překvapení si tvůrci nechávají na konec. Zřejmě potřebovali na závěr něco více zásadního. předchozí díly jsou nabity emocemi což se v takovém soužití dá očekávat. Upřímně si vůbec takovou situaci nedovedu představit,přesto,že mám někdy pocit,že syna mi museli vyměnit. Ale rozumný rodič pozná,že vlastnosti kterými jeho potomek disponuje už někde viděl.
Ozark (2017) (seriál)
Spokojenost. Seriál,který se zdánlivě podobá perníkovému tátovi. Ale je to akce celé rodiny a to přináší nové a jiné momenty. Opět temné stránky ,které údajně dřímají v každém z nás. No věřila bych tomu. Člověk je složitá bytost,která má bohužel mnoho společných vlastností se zvířaty.
Ozark - Season 4 (2022) (série)
Překvapivě čtvrtá řada udrží tempo i napětí.
Poslední závod (2022)
Úžasné jak byli naši předkové bez vybavení sportovně vytrvalí. Chvílemi mi bylo herců i líto,protože si myslím,že to neměli úplně jednoduché. Bojím se,že kondice lidstva jde bohužel rapidně dolů.
Místo zločinu České Budějovice (2023) (seriál)
Fandím české tvorbě a myslím si,že to nebyla žádná bomba,ale taky si myslím, že jsou mnohem horší české seriály.
Znaky (2018) (seriál)
Přesně takový styl mám ráda. Nic černobílého,spousta podezřelých,minulost, která nás ovlivňuje. Lidské slabosti i neřesti a tajemství,které skrývá každý druhý obyvatel.
Zbožňovaný (2021)
No 2 hvězdičky, že jsem hodná. Alespoň to o mně říkají.
Dobré ráno, Brno! (2023) (seriál)
Za mě plný počet. Má -li seriál hlášky na které si vzpomenu doma ještě několikrát tak prostě plný počet. No prostě zázrak.