Poslední recenze (49)
Expend4bles: Postr4datelní (2023)
Velmi zlé... ledva som to dopozeral. V tomto filme podla mňa všetci hrali z donútenia a bohužial som tesne pred ním pozrel Expendables 2 - podla mňa najlepší film série. Niektoré akčné scény sú tak sterilné a trapné, že aj Slovenská televízia by urobila lepšie. Záporák úplne sračkoidný debilko, ktorý chce byť Joker, ale je skorej Doktor Zloun... tento film nemal vobec vzniknúť.
Meg 2: Příkop (2023)
Úplne v pohode pozeratelné pokračovanie a samozrejme netreba očakávať kandidáta na oscara :-D Ak máte velký popcorn a colu/pivo k tomu, tak toto je ideálny film :) pri tom, že sa ten film na nič nehrá, stále mi prijde o dosť menej debilný ako Fast and Furious alebo Transformers. Nečakal som vôbec nič a to som aj dostal a možno aj trošku lepšie nič ako som čakal. Zdar
3 dny na zabití (2014)
Možno to nie je uplne fér tie 2 hviezdy, ale film mi prišiel na to aký mal potenciál a aký má herecký line-up strašne nevýrazný. Jednorazovka, ktorú si už druhý krát málokto pozrie. 2,5 hviezdy tak objektívne, ale viac menej nuda. Amber Heard má vlastne zbytočnú rolu, kde by stačilo mať akúkoľvek inú mladú riť v parochni a obtiahnutých šatách.