Recenze (154)
Bridgertonovi (2020) (seriál)
Má to byť v červených číslach, wankers! Čo sa vám zase nepáči vy kajnšmetkeri...
Last Tango in Halifax (2012) (seriál)
Celkom sklamanie inak... vôbec netancovali tango.
Šťastné údolí (2014) (seriál)
Prišla som kvôli Nortonovi a jeho od prirodzenia severnému prízvuku a aj som kvôli nemu ostala. Ale hej, aj miniséria môže byť.
Grantchester (2014) (seriál)
James Norton is a fucking SNACK! Bye.
Po životě (2019) (seriál)
Lenže... Deadly Sirius nemá prekrásnu Brandy. Najviac sa mi aj tak páčia reakcie ľudí, ktorí tvrdia, že je to príliš depresívne. Seriál o trúchlení a depresii je depresívny a smutný. Absolútne nečakané. Už len to príliš... akoby sa človeku s depresiou dalo povedať, aby bol taký láskavý a nebol AŽ TAKÝ depresívny. Pre Krista Boha ľudia... Anyway, okrem jednej výhrady k tomu, ako príliš rýchlo sa na môj vkus pozviechal, to bol brutálny zásah do tej ničoty a prázdnoty, keď človek jednoducho nie je schopný cítiť sa šťastný.
Dobrý doktor (2017) (seriál)
Kiddo z Neverlandu a Továrne na čokoládu veľmi oslovil a je vidno, že je do toho zaangažovaný viac, ako len herec. A výborný soundtrack, lebo zahrali aj Oasis, that's right.
Bohemian Rhapsody (2018)
Scenár plytký, autenticite sa minuli a Boh zavaruj, lebo predramatizovali už tak gýčovitú ošumelosť, no ne-ho-ráz-ne! Akoby tvorcovia prahli po ocenení za najlepší pôvodný scenár a podobné vágne sračky v kategóriách na nominácie. Anyway, ide proste o jednu z najlepších brutálnych, pestrých a excentrických audiovizuálnych, KONVENČNÝCH šouiek, ktorá splnila svoj účel, pre mňa osobne a evidentne aj pre tisíce ďalších ľudí, pretože zaujala už len tým, aby si to niektoré z ufňukaných bitches aspoň pozreli. Rami Malek si nadrel riť a to má fajn, lebo zachytenie legendárnej esencie akou bol Freddie je asi nemožné, ale ak s tým boli Brian s Rogerom spokojní, who am I to judge?
Rychle a zběsile 7 (2015)
Je treba povedať, že u ľudí, ktorí tieto filmy nepozerajú kvôli bicepsom a výfukom a ešte sa sťažujú na "PRIVEĽA" trieskačiek a akcie a na nedostatočný scenár, je chyba len na ich strane a to je fakt. Dwayne Johnson, Mark Sinclair a Jason Statham by sa počas celej stopáže pokojne mohli naháňať v Reliant Robinoch po kruhovom objazde a ja by som si aj tak prosila predĺženú verziu. Čaute.
Policie Chicago (2014) (seriál)
Po všetkých detektívkach a kriminálkach, kde 50% času zaberali detailné zábery na odlepovanie odtlačkov prstov a rozbor balistiky je fajn pozrieť si echt policajnú robotu, kde sa rieši surový a aktuálny zločin. Serióznosť, nenútené twisty a fakt pozerateľné napätie na čele s jedným s najkrajšie sa vyvíjajúcim charakterom. Aj Fire aj Med majú vo vedúcich pozíciách výborné postavy, ale Hank Voight je proste nádhera. Gúd džob Chicago!
Mamma Mia! Here We Go Again (2018)
Andy García & Colin Firth... have mercy!