Recenze (301)
Byl jsem Youtuber (2018)
what the fuck!
Tiché místo (2018)
s vetřelcem nejúspěšněji nebojuje heavy-armored mariňák, ale farmářská dcerka a její famílie. Sure. I když trochu přiblblá, protože jim trvalo mnoho let každodenního přemýšlení o strategii, než je napadlo použít zvukovou zbraň. Ale chápu to, měli plno práce s nastražováním různých hřebíků á la Kevin-Sám-Doma, na něž se pak různě sami napichovali - to jednoho fyzicky i psychicky vyčerpá... No a jestli to bylo o rodině, pak je veškeré sdělení odbyto tím, že otec podceňoval dceru jako ženu, což byla chyba - zaplatil za ni životem + rod musí pokračovat i za cenu krajního rizika smrti (hřebík!!), neboť ta krásná mimča za to stojí + ženy rulezz
The Haunting (2018) (seriál)
pěkná variace na klasické téma jamesovského psychologicko-duchařského příběhu, která se posledním dílem dosti nečekaně a k velkému zklamání odpálí vstříc demenci, s níž popře veškerý předchozí vývoj; každý, kdo tenhle seriál chválí bez toho, aby bral v úvahu závěr, se dopouští neodpustitelné nedůslednosti
Who Is America? (2018) (seriál)
Cohen střídavě nedostižný a lehce otravný - přesně v míře, s jakou hledá, kde překročit čáru (kde je čára)
Predátor: Evoluce (2018)
vtipné a uvědomělé, leč hlavně jako pandán
Ant-Man a Wasp (2018)
horší, než předchozí film, ale stále celkem uspokojující nevinná zábava; ty zápletky, kdy nějaká hodná postava se chová jako idiot a škodí všem ostatním, protože je něčím zaslepená, ale pak si to uvědomí, mi už začínají trochu lézt krkem; btw, když se auto zmenší, zmenší se také obvod kol, čili aby auto pokračovalo stejnou rychlostí, musí patřičně vytúrovat motor do potřebných otáček + další fyzikální zákony a jejich role v příběhu je pure pleasure
Prezident Blaník (2018)
improvizace - občas vaření z vody, občas nesmysly a nekonzistentnost, ale pořád na tom něco je
Upgrade (2018)
ok, až na to, že když se nad tím pak člověk zamyslí, celý scénář založený na důsledném využití všech prostředků za specifickými cíli AI vlastně nedává moc smysl; dílčím způsobem nicméně podnětné; v té ubohosti, v jaké se nachází sci-fi filmy, je to stále objev
Tom na farmě (2013)
Opět se ukazuje, že někteří diváci zažijí pointu jen tehdy, když je praští do hlavy jako kus polena. Velmi komplexní film - zlomové body v lidské existenci, které způsobí např. smrt někoho blízkého, jsou velmi zajímavé právě proto, že se při nich může udát spousta změn - jedinečná možnost, kterak změnit jinak spíš rigidní trajektorie pohybu. (Almost) everything is possible.
Veronika (2017)
Paco Plaza vrší klišé, banality a samé laciné krámy. Nic není původní, všechno jen hloupě efektní, ale beze smyslu. Téměř Ed Woodovský nedostatek pozornosti k detailům. Kýčař.