Recenze (514)
Berlín (2023) (seriál)
Neviem, čo všetci máte. Je to super, ako La casa de papel, len s trochou romance. Me likey. 4,2*
Dívka a moře (2023)
Celkom zaujímavé, len určite to nie je na druhé pozretie. A ste si skoro istí, že sa doplaví na koniec, lebo o čom inak by to bolo, že. Občas trošku zlyháva technika a je vám jasné, že nie je na mori, ale v štúdiu so zeleným plátnom.
Lekce chemie (2023) (seriál)
PERFEKTNÉ. Má to dušu, um, vtip. Brie Larson nemá u mňa žiadne skóre, napriek tomu si ma totálne získala.
Mayday (2023)
Ja takéto filmy môžem. Proste dobrád drámička a ešte k tomu, kto by povedal, že sa dá na spadnutom lietadle znova vzlietnuť?
Mr. Monk's Last Case: A Monk Movie (2023)
Monk ala honba za Elonom Muskom. Ako bývalý veľký fanúšik ma to veľmi potešilo a bavila som sa. Tento okrem začiatočnej reunion scény, tá bola odveci.
Pamela: Příběh lásky (2023)
Pamela ma bavila v tom, že sa nehrá na hrdinku ani intelektuálku. Proste sa jej to nejako stalo a pláva životom po tom, čo zažila ďalej s nejasným cieľom a to je osviežujúce vidieť, lebo ostatné hviezdy v dokumentoch majú všetko nalinkované a tvária sa, že im patrí svet. Pamela je viac pri zemi a nemá plán. Je to real.
Roboti (2023)
Nuda :(
Sharper (2023)
Vydarená dráma so zvratmi. I liked it.
Sněžné bratrstvo (2023)
Ja takéto filmy milujem. Proste surová zima, sme hladní, zjeme našich mŕtvych spolucestujúcich?
To Catch a Killer (2023)
Chytilo a nepustilo. 4*