Recenze (514)
Zázraky z nebe (2016)
Milé, neurazí, ale ani nenadchne. Náboženský podtón mi nevadil. 3,2*
Bolest bez příčiny (2009)
nuda.
Fontána (2006)
totalna blbosť
U tebe nebo u mě? (2023)
celkom nudná romantika na znovunepozretie.
Hovoří ženy (2022)
Názorovo zaujímavý a prekvapivý film. Aj keď si myslíte, že sa do žien nebudete vedieť vcítiť sa to tak udeje a zrazu začnete chápať ich svet. I liked it. 3,7*
Mayday (2023)
Ja takéto filmy môžem. Proste dobrád drámička a ešte k tomu, kto by povedal, že sa dá na spadnutom lietadle znova vzlietnuť?
Pacient (2022) (seriál)
Nuda, nedokázala som to dopozerať.
Sharper (2023)
Vydarená dráma so zvratmi. I liked it.
Cunk on Earth (2022) (seriál)
Myšlienka dobrá aj spracovanie. Len ma to v celosti nebavilo pozerať. Neviem prečo. 3*
Svatba na odstřel (2022)
Toto sa nehrá na nič, len poriadna JLO komédia.