Recenze (514)
Ewa Farna 10: Neznámá známá (2017)
Na česko-poľské pomery podľa mňa veľmi dobrý pozerateľný dokument so zápletkou, dramatickou vyšperkovanou hudbou a trochou drámy na koniec. Parádne 4*
Vražda na jachtě (2019)
Súhlas s používateľom Maximilianus. 3*
Drive (2011)
Príbeh, ktorý mi je svojou formou sympatický, je taký oldschool, taký fajnový. Príbeh začal skvelo a potom to ide úplne do stratena a nakonci zostávajú oči pre plač. Prosím pekne, nechápem, čo je na tomto filme také geniálne. 2,2*
Láva (2015)
Príjemný príbeh, pesnička veľmi sympatická, ale neobjavili tým Ameriku. 3*
Koncert pro jednoho (2005)
Super nápad ale príbeh obyčajný. 3*
La Luna (2011)
Dokonca neviete, na čo hviezdičky sú a v tom je to kúzlo. 5*
Roztříštění (2019)
Parádny odvar akcie a napätia. Netflix neustále prekvapuje kvalitou aj hercami. Naozaj som sa bavila a bola napätá až dokonca. Takto si to predstavujem. 5*
Šifra mistra Leonarda (2006)
Šifra Mistra Leonarda ma celý život sprevádzala ako nedostupný film, pretože som to ako malá nemohla pozerať kvôli bičovaniu Paula Bettanyho. Príbeh chytľavý, zaujímavý, samozrejme dej pritiahnutý za uši, ale Tom Hanks je Tom Hanks. 4*
Sexy 40 (2009)
Takéto klasické romanťárny sú úplne pre mňa! Film, ktorý sa na nič nehrá, je taký na nedeľné poobedie, je tam láska, je tam príbeh, pekní herci, nenudí ma to. To je ono. 4*
Sex ve městě (1998) (seriál)
Skvelý kultový seriál, ktorý sa na nič nehrá. Ide tu o sex, vzťahy a je to pre ženy. Každopádne ako som na začiatku nadobudla nadšenie pre hlavnú predstaviteľku Carrie, tak som ho na konci úplne stratila. A naopak sa to udialo s ostatnými predstaviteľkami, napríklad som na konci úplne milovala Samanthu a jej sex-tlčhubu. 4,5*