Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Komedie
  • Akční
  • Drama
  • Krimi
  • Horor

Recenze (3 060)

plakát

Lovci z konce světa (2024) 

Stejná braková zábava jako Snyderovo Armáda mrtvých. Podobný vizuál, hloupý děj, ujeté postavy, nablblé dialogy. Ovšem brutální akce a vynikající osobní souboje. Navíc Ma je skvělý řezník a krutě hláškuje. Blbina na jedno podívání. Typický Netflix. 60%.

plakát

Mladá dáma (2024) 

Přímočará fantasy jednohubka se sexy Millie Brown v hlavní roli, která si hrát moc neumí, ale moc hezky se na ni kouká. Už v Godzilla vs. Kong jsem viděl, že z ní vyroste ultimátní mrdna. Příběh je samozřejmě ptákovina, ale drak je fantastickej, má to skvělou hororovou atmosféru a vynikající soundtrack. Škoda, že finální zúčtování nemělo větší koule. Další pásová výroba Netflixu, tentokrát nad lepším průměrem.69%.

plakát

Blue Beetle (2023) 

Nařachaná, svižná, vtipná a akcí nabitá neonová jízda, se spoustou vtipných postav a skvělých hlášek. Sympatický hrdina, super akce a svěží vítr v nahnilé žumpě dnešních komixových hoven. Připomnělo mi to svoji lehkostí prvního Ant-Mana. Podle těch 48% jsem čekal podobnou sračku jako Love and Thunder nebo Ragnarock a on je to přitom řemeslně excelentní akční film. Mexická rodina v centru dění je navíc naprosto boží. Skvělý popcorn srovnatelný se Shazamem. Takhle uživatelsky mimo hodnocení tu pěkně dlouho nebylo, 48%. Jste se posrali ne? Raoul Trujillo jako záporák excelentní. Akorát nepopírám, ze hlavní ženská hrdinka se asi vážně narodila s penisem a hrozně zbytečná smrt otce. Ale jinak super. Ale co já vím, mě se líbí i Green Lanter a Neuvěřitelný Hulk.

plakát

Den díkůvzdání (2023) 

Roth měl určitě navíc, než kdy dokázal. Je to podobný režisér jako Ti West, který se vykoupil ovšem skvělou trilogií X, teda pokud nepokazí poslední díl, který nás teprve čeká. Za to Roth uspěl akorát průměrně s povedeným Green Inferno a jeho Thanksgiving je tak někde napůl mezi povedeným slasherem a mírným zklamáním. My starší kousci co jsme kdysi viděli fake trailer jsme možná čekali přeci jen víc. Roth neví, respektive divák neví, jestli netlačí na pilu záměrně a nechává postavy zbytečně mluvit na úkor masakru. I když černý humor jede a několikrát sem vyprsknul smíchy, vraždy jsou slušný a vrah má potenciál. Jenže atmosféra je právě díky humoru dost potlačená stranou a když ve scéně, kdy se zažíva upeče člověk v troubě se smějete díky teploměru v těle a necítíte žádné děsivé emoce, je to prostě spíš ke škodě. Vrah se dá docela dobře uhodnout po výslechu na policejní stanici, takže se nedá ani úplně mluvit o nějakém větším napětí a zábavnost akce zase brzdí přehršel průměrných postav a moc zbytečných dialogů, ale postavy jsou vesměs sympatické. Počáteční masakr v obchoďáku, solidní vraždy a charismatický vrah udrží Thanksgiving na hraně kvalitního slasheru, ale jak už je u Rotha zvykem, mohlo to být mnohem lepší. Je to zbytečně zkartkovité a paradoxně tomu ubližuje fakt, že se to nebere moc vážně. Jako by si Roth na vážnější notu nevěřil, přitom v Green Inferno dokázal, že pokus chce točit vážně, tak se mu atmosféra a emoce daří. Hodně se tu píše o srovnání s Vřískotem, který jsem vždycky k smrti nesnášel a všechny díly považuju za naprosto debilní, hlavně už stupidní jedničku, která mě srala už na základní škole. Slasher je takový druhořadý podžánr hororu a těch opravdu dobrých, jakože áčkových je naprosté minimum. Roth natočil zábavné béčko na jedno podívání, které mělo ale možnosti stát se něčím větším, bohužel. Stejně nedopečené jako Machete. Teď už jen zbývá čekat, jestli někdo odvážný natočí SS vlkodlaky s ďábelsky přehrávajícím Cagem a zkusí z kdysi fakeových trailerů natočit aspoň jeden epický celovečerní horor, který by byl něčím víc, než promarněnou šancí. 60%.

plakát

Expend4bles: Postr4datelní (2023) odpad!

Statham začíná být zárukou pěkných sraček. Dříve respektovaný a charismatický zabiják vyměnil drsnost za naprosto nesnesitelnou egoistickou nabubřelost bez jakékoliv sebereflexe a pomalu ale jistě se mění ve Stevena Seagala. Už chybějí jen ty kila v pase. Celá tahle sága měla navíc a měla být něčím naprosto výjimečným, jenže do prvního dílu Stallone prakticky nikoho pořádného nedostal, Arnold a Bruce si odkecali své minutové cameo a zbytek obsazení neměl kromě Stallona a Lundgrena žádný legendární status 80` VHS legend. Rourke navíc v pouze mluvené roli bez akce. Příběh stupidní, lokace na blití. Přesto jakýsi náznak kvalitní filmařiny, přeci jen je Sly řemeslné dobrý režisér. Slušný rozpočet, tudíž slušná akce, ale nějaká legenda? Ani náhodou. Druhý díl nabídne obsazení snů, kde chyběl už jen jako třešnička na dortu Seagal, respektive jako dýně na dortu. Jenže zase přišli ty věčné ale... příšerné lokace, ale na blití doslova krom počáteční akce. Neskutečně zabitý potenciál hlavního záporného hrdiny, kterého s naprostou grácií odehrál démonický Van Damme a strčil všechny do kapsy. Stallone jako by to dobře věděl a nechtěl se nechat zahanbit mu dá minimální prostor, nedá mu žádnou minulost, žádnou motivaci a nakonec vše zakončí mizerným a krátkým soubojem, za který bych se styděl i já se svojí cejchou smrti. Krvavá akce a hlášky nezachrání ten šílený potenciál, který Stallone a West zadupávají svojí leností do země. Když už ve trojce přijde vynikající Gibson, který navíc dostane prostor a historii která rozvine jeho postavu, přidá se Snipes a vůbec celkově je to režijně hodně dobře, vše zničí Lerner rozhodnutím zacílit na mladé diváky a poskytnout nám rating PG-13. To už sem se doslova nahlas smál a to nemluvím opět o naprosto odfláknutém finálním souboji. Trilogie, která s větší péčí, láskou a výběrem jiných lokací a bez lenosti kterou by vystřídala poctivá a tvrdá práce mohla být tou největší akční událostí v dějinách filmu se díky naprosto příšerným lokačním manažerům, mdlým scénářům, produkčními jalovými nápady a Stallonovou leností dělat osobní souboje pořádně změnila v obyčejné akční filmy, které vás doslova zničily svým rozmrdaným potenciálem. A ty píčo světě div se, přišel čtvrtý díl, na který nikdo nečekal, nikdo ho nechtěl a po zhlédnutí trailerů a obsazení se navíc každý bál a právem. Tohle byl takovej čuráckej a odpornej humus, že sem doslova křičel a prosil, ať už to skončí. Tak strašně zoufalá a zbytečná práce, že vám je při sledování doslova trapně za všechny tvůrce a prosíte je, aby okamžitě přestali, ještě líp, aby za tuhle odpudivou, stupidní a zvrhlou sračku skončili všichni v pekle. Příběh? Napsaný za den. Obsazení? Raper, který 15 let nepochopil že není dobrý raper, natož herec. Umělá ohyzdná píča, kterou byste jistým zvrhlým způsobem chtěly úplně sjetý kokainem zvrhle mrdat, ale jako akční herečku si dokážete představit lépe i Uršulu Klukovou. Garcia, který jakoby se objevil z nějakého prkenného artového dramatu. Lundgren před smrtí, upečený neupečený deseti minutový otec celé ságy, který zde pouze potvrzuje svoji osobní nabubřelost, která vnitřně tuhle sérii zničila a nedovolila jí být něčím víc než akčním výplachem a tryznou za 80. a 90. léta. Zasraný a nesnesitelný Statham. Pár bezvýznamných xichtů, jako asijská věc která má nejspíš kozy i péro, latinská parodie na Banderase a zabití Uwais a Jaa. A teď to nejdůležitější...efekty. Co to kurva je? Co to je 🤣🤣🤣 Tohle někdo myslel vážně??? Efekty jak z Medal of Honor na PS1. Běž jediné nadsázky či přehánění. Odporné, ubohé, směšné, nehodné jakékoliv dnešní produkce. DVD céčka se Seagalem nejsou v tak příšerném stavu. Skoro sem blil z toho ubohého humusu! Nebo ten herecký projev všech. Rozhovor Stallone a Statham byl jak situační studiová komedie. Chvíli sem měl pocit, že někdo omylem zavřel všechny ve studiu na deset let starém laptopu dodal efekty. Nejpřirozenější věcí na celém filmu jsou plastiky Megan Fox. Jestliže každý z prvních tří dílů měl navíc, čtvrtý díl neměl existovat a jeho tvůrci by zasloužili rozkopat držky. A to tahle banda buzerantů ještě stávkuje. Kdyby tady existovalo hodnocení "taková sračka, že nevíte jestli křičet, brečet nebo zvracet" okamžitě bych ho dal. Protože tohle není odpad, odpad je Rosalinda, Live Island, Master Chef. Tohle je doslova zrůdnost a naprostá diletantská zvrhlost. Tohle dát fanouškům do kin...tomu já říkám doslova čisté zmrdství. Nejhorší film v dějinách kinematografie a hodně smutný konec všeho, co jsme milovali na VHS. Bolestivé.

plakát

FUBAR - Hledá se dárce dřeně (2023) (epizoda) 

Tak tenhle díl byl enormní sračka. Kopec scénáristických hoven se kupí na hromadu velikou jak Arnoldův prsní sval v dobách největší slávy. Agenti CIA během akcí řeší své osobní problémy, vyřizují si soukromé hovory. Unáší mučí nevinné lidi s ospravedlněním, že je to pro dobro malé holčičky. Nejhledanějšího teroristu převáží někam do stodoly tři agenti, celá CIA se nechá školácky napálit. Jaký vymaštěný kokot píše pro Netflix tyhle idiotské scénáře do píči! Nebýt vtipného Toma Arnolda jebnul bych týhle epizodě nemilosrdný odpad. Tohle dokoukám s čistým masochystickým sebetrýzněním. Hrozná mrtka tenhle seriál.

plakát

FUBAR - Vemte dceru do práce (2023) (epizoda) 

Van Damme má svého Johnsona, Stallone Tulsu Kinga a Arnold nyní svého Fubara a prozatím z legendární ikonické trojice jde na to nejslaběji. Od té doby co je z Arnolda ezo bio eko vegan který se může pochcat z Gréty a vyměnil jedničkového Hummera co žere 30 litrů na sto za elektro moped s alternativním pohonem na banánové slupky jako by ztratil šmrnc. Ze všech legendárních akčních ikon se mu návrat na filmové plátno povedl určitě nejméně. Van Damme si možná vybírá naprosto dementní projekty ve kterých utápí svůj nesporný talent, ale jeho Johnson byl komediální mrda plná skvělé akce. Stallone si Tulsou podmanil snad všechny. No a první epizoda Fubaru je takový typický plod Netflixu. Průměrná akce, hrozný efekty na dnešní dobu a Arnold, který sice umí pořád procedit betelným přízvukem nějakou tu hlášku, ale bohužel je citelně vidět, že časy Pravdivých lží jsou pryč a dost možná už by Arnie měl jen přednášet o úspěchu, kulturistice, krmit svého oslíka s úspěšnými příspěvky na Instagramu, zakopávat jámy na silnici které se nemají zakopávat a s Gretou zachraňovat velryby. No dokoukám to, ale nadšení se po úvodu nekoná.60%.

plakát

FUBAR - Vlaková krádež (2023) (epizoda) 

Neskutečný propadák. Arnold věkem ztratil i tu špetku hereckého umu, absolutně nechápu, že před natáčením neposiloval a vypadá jako vetchý stařík. Nemá v sobě už vůbec jiskru. Stallone se v pokročilém věku prokazuje nejen neskutečným zápalem pro gym, aby pořád vypadal jako dobytek a divák tak mohl věřit, že i v tomhle věku může být akčním hrdinou, ale svým herectvím ukazuje Arnoldovi záda o parník. Neumím si představit, že by vznikl nový Conan. To chtělo deset let zpátky. K seriálu jako takovému hrůza a děs. Scénář používá laciné vulgarismy a pubertální humor, efekty jsou příšerné a herecké výkony na hraně sledovatelnosti. Na 3* člověk zůstane jen díky nějakému tomu vzájemnému vztahu Otec/dcera agenti a že sem tam vidíte ten potenciál, ale ten je zadupaný do země neumětelstvím tvůrců, odflaknutým přístupem od scénáře až po Arnoldovu formu a nepochopitelně nízkým rozpočtem. Připomíná mi to Posledního žoldáka s Van Dammem, tam Netflix taky neskutečným způsobem selhal. Zlatý Jean Claude Van Johnson. Arnolde, bez už na odpočinek. Další díly asi nezvládnu.

plakát

Ghosted (2023) 

Zatím spolu, zatím živý s lehkým nádechem Pravdivých lží. Film ve stylu Red Notice, do kterého další streamovací platforma nasypala mrdu peněz, sehnala skvělé herce, výtečného režiséra a všichni v takovém pohodovém klidu bez žádných ambicí či invence došli k neskutečnému balíku peněz. V každým případě to má místy geniální pasáže, např. akce s autobusem doplněná o píseň My Sharona je skvělá, Evans hraje natvrdlého jelimana co se připlete do špionáže s grácií, Ana De Armas je doslova bohyně a jednoznačně nejpíchatelnější ženská na planetě, chemie mezi nimi je solidní, kadence hlášek veliká a pokud jde o kontaktní souboje a akci je odvedená dobře, bohužel nepochopitelně v ratingu PG-13. Kdo kurva má dneska potřebu točit akční film na stream v tomhle ratingu??? Ghosted je stejný generický film jako Red Notice, jednoduchá zábava která by mohla mít mnohem navíc, občas zabolí zeleným platném a nepochopitelně nemá krvavé scény. Plus jí chybí Ryan Reynolds, on tu teda taky je, ale asi v nejhorším respektive nejnudnějším cameu kariéry. Tyhle filmy jsou jaké jsou a takové kňučení Verbala je vtipné, jen ne asi tak, jak by si přál. Tyhle filmy mají jediný účel, vydělat hromadu peněz na pubertálních dementech a pobavit u nedělního kafe, pičovat jak kokot je zbytečný. Nebýt PG akce jebnul bych tomu pohodovou čtyřku. 60%. V každým případě Apple potvrzuje, že na trhu je nejslabším hráčem. Co taky chcete od výrobce předražených sraček pro pózérské kretény.

plakát

Insidious: Červené dveře (2023) 

Můj ikonický Insidious, hlavně první dva díly v závěrečném chapteru...no mohlo to dopadnout hůř a to rozhodně není pochvala. Největší slabinou celého filmu je Wilsonova režie. Sice je to výtečný herec, ale potřebuje taky schopného režiséra, aby dirigoval jeho výkon. Wilson prostě nedokáže režírovat sám sebe a jeho herecký projev je občas nečekaně k smíchu. Nemá prostě na to, sedět na dvou židlích zároveň. Pokud jde o příběh, vůbec mi nevadilo, že se první hodinu jen vysvětluje. Příběh Lambertovic rodiny mě baví už dekádu. Místy se dá mluvit i o pekelné atmosféře a pokud by Wilson šlápnul na plyn, mohl ve scéně kdy mu Rennay vysvětluje jejich minulost mít typický Insidious skvost. Protože Bishara fidlat umí, Redface je pořád zkurveně děsivý démon a brutální husí kůže se dostavila několikrát, stejně tak jako mě ničili skvělý scare jumpy. Takže co se týče příběhu problém není, bohužel atmosféra není konzistentní a Wilson jako nováček není schopný vypravěč, navíc se mu nedaří udržet jeho a Sympkinsův herecký výkon. Závěr s písní Stay With Me byl dokonce jak z jiného filmu. Jako ukončení příběhu asi dobrý, husí kůže byla dobrých deset minut v kuse, lekačky solidní a Bishara fidlá pořád schopně. Bohužel je to lepší díl než čtyřka, ale trojka má úplně jinou štťávu. Čekal jsem průměr s dostal ho. Do kina jsem šel pouze z lásky k prvním dvou dílům který miluju a protože jsem v kině viděl díly všechny. No a že na noční projekci v deset večer budu mít v sále zase dva mladý čuráky, co budou celou dobu chrastit popcornem a svítit mobilem jsem čekat taky měl. Plus mladý páreček na pěst. Snad jsme u konce. Slušných 60%.