Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Komedie
  • Akční
  • Horor
  • Krimi
  • Drama

Recenze (3 077)

plakát

Outland (1981) 

Zapomenutý béčko, který vyniká především díky kostýmům a prostředí. Nikdy to nebylo oficiální, ale když k tomu budete přistupovat s myšlenkou, že je to Vetřelčí univerzum, tu trojku tomu dáte. Protože scénář není nejostřejší tužka v penále. Connery sympaťák. Na doplnění restu pohoda. 59%.

plakát

Longlegs (2024) 

Pár naprosto skvostných záběrů, podmanivá hudba, příjemný feel devadesátých let a to je všechno. Režisér si umí hrát s obrazy a atmosférou ale jeho film je jako puzzle. Políčko za políčkem utvoří celek skládačky, ale vidíte mezery a stačí málo aby se to celé rozpadlo. Jako celek to prostě nedrží pohromadě. Vyšetřování vlastně neexistuje, nemá to švih ani pořádný spád, Maika je celý film úplně mimo, nemáte šanci si k ní vytvořit jakýkoliv vztah jako třeba k Jodie Foster a její Sterlingové. Cage předvede dejme tomu 4 solidní kreace, které naženou strach, jinak dělá kuku nebo zpívá Happy birthday song tvl. Takže občas ukáže, proč dostal Oscara a občas ukáže, proč se mu více či méně posledních deset let všichni smějí. Je to hnusný a depresivní v tom dobrým slova smyslu, ale má to mnohem větší ambice a ego než si může talent Režiséra dovolit. Nakonec nejzajímavější na celým filmu je pragmatický výkon který předvádí Blair Underwood a můžete k němu vzhlížet jako k jediné sympatické postavě, zajímavý spojení hororu a detektivky, kde bohužel ale není skoro žádné vyšetřování a horor přijde s křížkem po funuse. Nejlepší nakonec je na konci Marc Bolan a jeho legendární Get it on. Velice chytrá reklama a hype, bohužel na poměrně nudný a ne příliš chytrý film. Notabene když sem u toho dvakrát usnul.55%.

plakát

Terminator Zero - Model 102 (2024) (epizoda) 

Jediná sympatická postava je hlavní hrdinka, takže díky ní se dají přežít všechny ty idioti kolem. Nekompromisní popravování a krev to drží nad vodou. Lepší než první díl, ale něco tomu pořád chybí, třetí díl to zlomí, musí. Jinak vás u sledování udrží jedině obsedantně kompluzivní porucha s nutkáním dokoukat vše za každou cenu ( vidět pro mě všechny díly pátku 13. nebo všechny Sharknada znamenalo doslova sebemrskačctví), nebo fakt, že tím neztratíte zase tolik času, jelikož jsou epizody krátké. V životě by mě nenapadlo že to někdy řeknu, ale zatraceně by tomu slušel český dabing. Protože Američani dabovat neumí, japonsky se to nedá a titulky jsou stále dementní jako u prvního dílu. A to chce Netflix o 20% víc. Do píči s váma, amatéři. 60%.

plakát

Terminator Zero - Model 101 (2024) (epizoda) 

Klasický anime, se všemi klady i zápory. Kdo nemá tenhle styl vyloženě rád, bude v prdeli. Já to teda absolutně nevyhledávám, jen když se to dotkne tématu které mě oslovuje. Naposled to byl od Netflixu Tekken, který se dal i v originálním znění v japončtině, tady na to zapomeňte. Přeafektovaný japonský dabing se naprosto nedá, k Terminátorovi se absolutně nehodí a dělá z postav ještě větší kretény než jsou, to mluvím především o profesorových dětech, hlavně jeho nejstarší syn doufám že shoří v atomovém ohni. Tím ovšem problémy nekončí, nevím jaký kokoty u nás zaměstnává Netflix, ale ten dement co dělal titulky čtvrtku věcí nepřeložil vůbec a půlku věcí přeložil blbě, takového debila musíte milovat. Takže sem titulky musel vypnout a poslouchat jen angličtinu, jelikož se to šíleně tluče a ruší vás to. Takového profíka líbat vyloženě, kladivem. Co se týče samotného děje první díl bída, pomalý rozjezd, kde se skvělých prvních pět minut vytratí do ztracena aby přišlo nutné zlo v podobě seznamování s postavami, které jsou na můj vkus i anime otravné jako filcka v čubčím kožichu. Zachrání to opět posledních pět minut, kdy se dočkáte odkazů na filmy a hlavně skvělé hudby. Tekken měl taky mizerný první díl a pak už jen stoupal, uvidíme tady. Z lásky k látce to sjedu ale ani po druhém díle, který byl trochu lepší se nezbavím dojmu, že terminátor do animovaného světa nepatří. 55%.

plakát

V temnotách (2022) 

Naprosto šílený herci, otravný dialekt a vlna klišé vedoucí k neuvěřitelně předvídatelné pointě. Ten film není špatný v tom, že by byl hloupý, nebo viditelně levný, ale je to jen šíleně nesympatický, otravný a nudný 45 tisíc let starý road trip s naprosto jednoduchou a dementní pointou. Můžete maximálně ocenit přírodu, práci s kamerou a skvělou hudbu. Jinak je to opravdu jen otravný a nudný žvást. Něco jako Valhala s Mikelsenem. Nedávám tyhle nudný blbosti. 20%.

plakát

Vetřelec: Romulus (2024) 

Jsem naprosto v šoku, jak moc se mi to nelíbilo a jak moc mě to nebavilo. Alvarez sice sype vizuální hitparádu, kdy sice točí hi-tech sci-fi, ale zároveň ctí originál, takže vidíte spousty původních počítačů, lokací, efektů a zvukových efektů, které na vás dýchnou 80. Feelem, ale postavy jsou bytostně nezajímavé, nesympatické a zahrané fakt příšernými herci. Celé to na mě působilo, jako Hot to Handle ve vesmíru. Když navíc Alvarez po předchozím podivném mixu žánrů a odkazů vytasí svoje pověstné explicitní nechutenosti, nezvedne to laťku výš, ale srazí jí to vlastním dickem jako francouzský vyskař dolů daleko od rekordu. Věřil sem a těšil sem se, ale je to na hony vzdálené kvalitou ke Scottově Prometheovi a toho jsem do teď považoval za nejslabší díl skládačky. Místy je to snad ještě herecky a scénaristicky horší, než všemi opovrhované AvP 2, které já považuji za mnohem lepší film než tohle. Zatímco série Predátor byla vždycky co se kvality týče brána jako mnohem slabší, Prey ji dokázal vdechnout život a otevřít nové možnosti. Romulus dokazuje, že látka vetřelce je naprosto prázdná a vyčerpaná a servíruje nám naprosto prapodivný mix žánru, nové a staré doby a kurefsky nefunguje. Android v mikině s kapucí a bílých teniskách střílí do Aliena...a když si Alvarez ke konci uvědomí, jak je to blbé, snaží se nechutností ve finiši něco zvrátit, ale docílil leda toho, že u o obří kundy a zrození se celý kino smálo, že u porodu všichni chtěli zvracet a totální finiš dokázal připomenout jen ještě horším způsobem bez invence konec podobně prapodivné čtyřky. Dlouho jsem nebyl tak zklamanej a hlavně znuděnej. První větší fail roku 2024. Zklamání a bolestivé. 40%.

plakát

Deadpool & Wolverine (2024) 

O tomhle filmu, respektive celém Marvel Univerzu by se dalo psát týden. Já sem fanoušek první vlny. Tudíž zbožňuju Hulka Edwarda Nortona, prvního Iron Mana atd. Za vrchol považuju první Avengers a maximálně druhého Kapitána Ameriku a pak to šlo všechno jen do prdele. Ryan Reynolds je naprosto dokonalý všude a jeho herectví jsem obdivoval, když většina dnešních Marvel kids ještě visela fotrům v pytlíku. Zbožňuju jeho kadenci hlášek a možná proto mě jako Deadpool nikdy tak nenadchl. Jednička byla fajn, dvojka byla mizerná. Miluju Wolverina a u Logana sem brečel. Naprosto žeru Blejda a Snipes je pro mě hrdina. Možná bych měl bejt ze všeho vyplesklej, ale nejsem. Dostal jsem přesně to, co jsem čekal. Nařachanou a natvrdlou komedii plnou super hlášek a odkazů. Snipesovo cameo mohlo být mnohem výraznější, akce jeden na jednoho je top, v davové akci je to zběsilý a nepřehledný bordel. Nemá to vlastně pořádně hlavu ani patu a záporák je vlastně tragédie. Ano, několikrát sem vyprsknul smíchy, akce v Hondě je naprosto Mega a celé je to takové fajn. Ale pryč je epičnost, pryč jsou silné filmy jako Logan, Avengers 1, Hulk, první díl Xmenů, Blade atd. Díky šukání s časem a multivesmírem to ztratilo svoje jedinečné kouzlo, srdce a osobitost. Je to produkt pro masy. Pro nás starý, co známé tuhle látku od jejího zrození, přes debilní nerdy co si u toho honěj péro až k dementní mládeži co o kvalitním filmu ví naprostý hovno. Produkt, který mě pobavil, rozesmál a jak rychle to v kině uteklo, tak rychle se mi to vykouří z palice a budu si pamatovat tři Reynoldsovi hlášky. Časy, kdy jsem odcházel z kina s otevřenou držkou a naprosto nadšený z Budoucí minulosti, Logana nebo prvních Avengers nehrozí. Chápu všechny, co tomu daly pět a šli na to třikrát, chápu i ty co daly dvě míň a píčujou na to, jak je to tupé a prázdné. Jsem tak někde mezi. Za Blake Lively a bitku v Hondě 7/10. EDIT. Jo, pořád si stojím za tím, že je to jen prdlá komedie, ale proč nakonec 5*? Protože podceňovaný a nedoceněný herec nakonec zachránil celé to naprosto degradované Marvel univerzum. To je ta podstata a pointa. Jak jeden kanadský komik zachránil celé to bořící se impérium. Impérium, které musí angažovat Downeyho juniora do úplně jiné role, aby se pokusili oživit celý ten naprosto zničený kult. Deadpool vs. Wolverin je dobrá komedie, která si objektivně zaslouží 7/10. Ale moje pátá hvězda je za to, jak celý ten křehký a bortící se vesmír zachránil člověk, který učil Mitche, co je kozel, který ohlašoval první oficiální kundu dne, píchal sedmnáctky a byl tím nejchytřejším dítětem s Dawnovým syndromem. Pět hvězd je pro Ryana, který vám byl pro smích a teď vám všem uchcánkům zachránil celej vesmír. Největší pán, borec. Ryan Reynolds ❤️

plakát

Policajt v Beverly Hills: Axel F (2024) 

Tak jsme se po dlouhých dvaceti letech a několika pokusech dočkali konečně pokračování legendárního Policajta v Beverley Hills a dopadlo to upřímně lépe než jsem čekal, ale na údernost a kvalitu nových Bad Boys zapomeňte. Na filmu je čitelně znát, že nemá produkční zázemí kina a začínající režisér Molloy nedokáže udržet příběh v tempu a kouskuje ho v sestříhaných pasážích vtipů, odkazů, nostalgie a sem tam se objeví pětiminutová akční scéna. Upřímně celý film je vlastně tří hvězdičková záležitost a do pár dnů je hodnocení nemilosrdně v modrém. To je objektivní konstatování kvality filmu. Subjektivně tomu ty 4* klidně napálím, protože původní trilogii miluju, Murphy hláškuje a role ho evidentně baví, dočkáme se tuny odkazů u kterých se vám pravidelně vykouzlí úsměv na tváři. Já nejvíc ocenil ikonickou hudbu, hlavně z druhého dílu. Jakmile začala hrát ta melodie z dvojky, měl sem naprosto dementní spokojený úsměv. Několikrát sem vyprsknul smíchy, příběh je rutina, ale neurazí, akce i když jí je málo je slušná a u scény v helikoptéře jsem brečel smíchy. Začátek v Detroitu dává velikou naději a je veliká škoda, že pi přesunu do Hills se hodně, ale hodně mluví. Co si budeme povídat, tohle je hodně na nostalgickou strunu hrající divadlo, které ale dopadlo lépe, než kdokoliv čekal. Hlava mě i tak nebere, jak mohl dostat do rukou režii amatér, co točil reklamy pro pojebaný Apple. Je to na filmu hodně znát. Ale nějakou záhadou to prostě celé celkem funguje, hlavně díky té nostlagii. Jakoby tvůrci věděli s jak slabým scénářem musejí pracovat a tak je film doslova narvaný vším z prvních třech dílů. Mě to stačí, ale věřím, že ostatním divákům nebude a hodnocení půjde rychle dolů. Díky veliké sledovanosti je šance na pětku a já se nebráním, najmout režiséra s osobním talentem a vizí a možná se dočkáme kvality nových Mizerů. Jen ten Reinhold vypadá, že posledních 20 let prokalil v pubu. 70%.

plakát

Strach z hlubin (2023) 

Naprosto zapomenutý thriller, který na mě vyskočil na Netflixu. Paradoxně v mnoha ohledech zábavnější než Gensovi žraloci v Paříži. Dejme tomu, že to nemá úplně špatný námět, žralok je na bezvýznamný béčko dobře udělaný, jeho pár útoků dokáže dokonce vyvolat leknutí, má to atmosféru a smrti jsou fajn. Problém jsou příšerní herci. Společenství těch nejhorších ochotníků, kterým byste nevěřili ani otevření vchodových dveří. 26% rozhodně neodpovídá kvalitě filmu, je to na míle daleko od příšerný sračka The Black Demon, který v loni nebo před loni vyvolával celkem očekávání a je to o kus lepší, než produkčně zajištěný Žralok v Paříží, který straší na Netflixu poslední dva týdny. Menší bonus je , Madalina Diana Ghenea, neviděli jste, prostě neviděli jste dokonalejší ženské tělo, jako ta ženská je snad udělaná ve zkumavce a její tělo je čistý samet. Kdyby si nenechala botoxem zmrvit držku, možná by to byla nejmrdatelnější buchta na planetě. Ovšem čím hezčí je její tělo, tím horší je její herecký výkon, to bylo jak když Dorotka vezme svoje stejně debilní kamarády a zkouší s nimi natočit pohled do duše vraha. V rámci žánru, pokud máte rádi žraločí filmy, to ale mělo svoje místa, trojku prostě dát nemůžete ani náhodou, ale rozhodně mě u toho neomýval studený pot a záchvaty smíchu jako u Žraloka v Paříži. Lehce pod úrovní nedoceněného Jetski. Bože a to tělo :D 45%.

plakát

Žraloci v Paříži (2024) 

Miluju žraločí béčka a do tohohle filmu jsem vkládal docela naděje. Tenhle režisér že natočil unikátní The Divide? Celé to vypadá jako telenovela, herecké výkony jsou naprosto příšerné a scénář dělá ze všech naprostý čuráky. Když jsou všichni v podzemí a začnou tam běhat jako kreténi a v panice padat žralokům do tlamy, dostával jsem normálně záchvaty smíchu. Kdyby všichni zůstali stát a policejní jednotka je pokropila, tak nezemře jediný člověk, kromě tý vypíčený aktivistky. To je taky jediný důvod mých dvou hvězdiček. Tahle eko politická sračka totiž aspoň uspokojila divákovu touhu po smrti tý vymrdaný čubky, finální masakr je opravdu hodně vtipný, efekty ujdou a apokalyptický konec zvedne tuhle nedomrdlou píčovinu o level up. Nechápu, jak může Gens filmařsky tak strašně klesnout. Ale takových nadějných filmařů co nenaplnili svůj potenciál už tu bylo spousty. CGI jde, smrti taky, ale jinak je to tak příšerně debilní a iritující, že se nedá mluvit o ničem jiném, než dalším neskutečném zklamání. 40%.