Recenze (187)
Letopisy Narnie: Lev, čarodějnice a skříň (2005)
Před nějakými roky jsem to i žral, se svým dnešním vnnímánním filmu by mě to tak nebralo jako kdysi, ale není to špatný film, jako fantasy za to docela stojí. // viděno 7X
Kšefty s tátou (1994)
Blbá hra na film bez vtipu, děje zkrátka ničeho. Mac teda od sám doma 2 opravdu klesnul, asi to prostě není herec, jen herecké dítě. // viděno 1X
Indiana Jones a Chrám zkázy (1984)
Mluvím snad za všechny, když řeknu, že jde o nejslabší film ze série, ale možná, že i o něco silnější než dobyvatelé, příjde mi nějak zábavno/zajímavo/zvláštně dobré, jak se většina děje odehrává takřka na jednom místě a svištný děj. // viděno 5X
Hotel Transylvánie (2012)
Nooo, je vidět, že Adam Sandler si ví rady i s dobrýma animákama, stylu, které já rád, takhle vypadá střeštěná komedie alá Adam Sandler v animovaném balení. // viděno 1X
Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005)
Stopro nejlepší z prequelové trilogie ve všech směrech. Konec podle mě... Smutný, poněkud drsný a nejvvíc asi zvláštní. A stejně jako ke Skryté Hrozbě jsem napsal, napíšu i zde: Miluju prequely. // viděno 1X
Star Wars: Epizoda II - Klony útočí (2002)
O něco lepší než Skrytá Hrozba, ale slabší než ostatní díly a ano Yoda tu má asi nej roli z všech dílů. // viděno 1X
Star Wars: Epizoda I - Skrytá hrozba (1999)
Jednoznačně asi nejslabší film ze ságy, ale přesto úžasný a přesto podceňovaný (např.) americkými diváky, kterým se nelíbí jak je to zmodernizováno akcí s méně chytlavým scénářem, který není tak špatný podle mě. A mimojiné zbožňuji prequely a jinak jak je možné, že nejslabšímu filmu z nějaké série je možné dát 4*, a tohle jsou spíš silnější 4*, nebo lépe 4.5* // viděno 1X.
Star Wars: Epizoda VI - Návrat Jediů (1983)
Stejně dobré jako 1. a 2. film a stejně krásné se zakončením. Jedno z mála threequelů (což je druhé pokračování), o kterém se dá tohle říct. Jedná úžasná scéna za druhou. Abych parafrázoval Pink Floydy jde jen o další obraz (hýbací) v dokonalém albu. // Viděno 2X.
Star Wars: Epizoda V - Impérium vrací úder (1980)
Další dokonalý film z mojí asi nejoblibenější filmové série, ikdyž trochu přeceňován, nepříjde mi o nic lepší než jednička, určitě napínavější, ale výkony všeho možného o nic lepší než E IV NH // viděno 2X
Televizní noviny (1994) (pořad)
Dementní zprávy určené jen na zaplnění programu, ze kterých mám méně požitku nežli z blbých reklam na plíný. Táhněte!!!