Mafian

Mafian

Tomáš Havlíček

okres Jihlava

14 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3
    • 19.2.2019  02:59

    Už od počátku je nezbytné oprostit se od jakékoliv knižní předlohy, vždyť ani jeden z předchozích dílů této fantasy trilogie nesahal knižní verzi ani po kotníky. Přesto je nezbytné dívat se na Plavbu Jitřního poutníka jako na završení a závěr fantastické filmové série, provázející Edmunda a Lucinku skrz jejich dětství až do dospělosti. Na první pohled působí trochu levně a nevýrazně, jako bychom po předchozích dvou dílech prošli kastrací látky, a skoro jako by ani vzdáleně nedosahovala úrovně prvního dílu, což je pravděpodobně pravdou. Jelikož film prošel adaptačním procesem, vytrácejí se z něj spojnice, které umožňovaly povětšinou chápat navázání jednotlivých scén a film více než cokoliv připomíná mořské road movie s několika zdánlivě nesouvisejícími zastávkami, tentokrát obohacenými o trochu více akce a viditelného nepřítele, což může naopak působit jako lazy writing. Nehádal bych se, některé pasáže skutečně trochou lenosti tvůrců zavádějí, ale s přibývajícími minutami, kdy se bezprostředně blížíme závěru filmu, na nás dýchne pravá síla téhle filmové trilogie. Ten duch filmu, kdy jsme se v průběhu let sžili s hlavními hrdiny série a společně s nimi se blížíme definitivnímu konci jejich cesty dětstvím, definitivnímu konci naší cesty Narnií. Je to něco opravdového, je to cítit ve výkonech herců, jejichž životní role stvořila právě tato trilogie, je tím protkán celý závěr filmu včetně titulků - je v tom kouzlo, kdy je vidět, že ať to vypadá sebetuctově, někdo té sérii dal lásku. Aby dal Letopisům Narnie, na kterých jedna generace vyrostla, řádný závěr, za který by se nemusela stydět žádná fantasy série. A pro tenhle pocit si ten film zaslouží další hvězdičku navíc.

    • 16.2.2019  17:55

    Ačkoliv jsem se v prvním díle moc nechytal a nedokázal vstřebat veškeré podněty, které nabízel, včetně toho, proč je vlastně tento seriál sakra populární, v druhém díle mi to bylo plně vynahrazeno společně s jasným vysvětlením - Historky ze života rozhodně nejsou pro každého. Více než konzervativní a technické režiséry mi toto dílo připomíná spíše tvorbu Andyho Warhola, Alexandra Jodorovského, Denise Kaufmana nebo Davida Lynche. Scénárista a režisér umně rezignuje na tradiční stavbu příběhu a narativ byť jen trochu blízký všemu, na co jsme v české kotlině zvyklí, čímž vystupuje ze stínu zbytku domácí seriálové tvorby a dalece překračuje hranice. Dokazuje to především dialogy, které jsou velice proměnlivé a plně vyžadují divákovo soustředění, přecházejí z každodennosti a rutiny, na jakou jsme zvyklí například v dialozích velikánů typu Quentina Tarantina nebo v komediální rovině připomínající ranou tvorbu Kevina Smitha, do malých fantaskních příběhů, jenž se odehrávají zcela nepostřehnutelně jako vedlejší linky v životě hrdiny, nebo spíše antihrdiny, Pavla. Sám hlavní (anti)hrdina je nepochybně kontroverzní postavou, přesto bující neuvěřitelnou sebedůvěrou, dávající vzpomenou na staré filmové klasiky, které jako by vycházely z pera Iana Fleminga. Domnívám se, že je příliš snadné toto dílo zatratit, zvlášť po prvním dílu, ve kterém se možná autor hledal (nebo jsem se v něm spíš hledal já jako divák), než pokusit se jej chápat v širších souvislostech a celospolečenském kontextu, ve kterém představují Historky ze života skutečně signifikantní opus magnum nadějného filmového scénáristy, jehož další díla - především podmanivý a temný horor Tenebris nebo experimentální a rozhodně nekonvenční komedie Jsem to já, jsou pro běžného diváka nepochybně velmi složité a téměř nestravitelné, zvlášť pokud uvážíme naprosto kolosální množství motivů, které seriál i filmová tvorba P. Dorotky z obrazovky monitorů na diváka chrlí. Je nepochybně, že jak sám Dorotka v prvním díle předvídá, uvidíme ještě velké věci vytvořené rukou tohoto scénáristy. Musíme ho brát v potaz a dávat na něj pozor, nikoliv ho předem zatracovat.

    • 14.9.2018  18:10
    ONEMANSHOW Foundation - Cizí zeď (hudební videoklip) (2018)
    odpad!

    Patetický odpad, kde lituji účasti několika opravdu kvalitních umělců. Z odpadu by to možná vytáhly party některých z nich (Straka, Dušička a především Svatoš), kteří jsou opravdu dobří. Ale z principu to naopak sráží celkový obsah, falešné poselství (tak je písnička o nehodách nebo o "hejtech" na Bartoška?) a ten voiceover, který je součástí klipu. A to, že výdělky klipu půjdou na charitu, nijak neodpovídá celkové kvalitě a není důvodem ke zvýšení hodnocení.

    • 14.9.2015  00:13

    Smíchejte Ostrov, Světovou válku Z a Já, legendu a vyjde z toho nový Maze Runner. A slovo "runner" je na místě, ve filmu se totiž nedělá nic jinýho než že se pořád utíká a špatně rozhoduje. Hezky na střídačku. Člověk pak v kině upadá do mikrospánku...

    • 29.4.2015  20:11
    Durarara!!×2: Šó (TV seriál) (2015)
    ****

    Nová série má téměř to samé co její předchůdkyně a snaží se dostat do mnohem zběsilejšího tempa s nástupem dvanáctidílného formátu. To má své pro i proti, především se na tak malé ploše obtížně manévruje s Naritovým rozložitým příběhem, hraničícím až s modernistickým pletencem. Dostávají se tedy e slovu první menší problémy, jelikož druhé série postrádá pospolitost a organizaci první Durarary a nedokáže správně vykreslit celý příběh. Postavy, které nám jednu chvíli připadají důležité, jsou odsunuty do pozadí a s každým novým originem se priority mění. Na druhou stranu zase není z příběhu cítit žádné natahování, jako tomu bývá v případě jiných anime, kde hrají prim monology (SnK), a po nástupu tempa (což Ómorimu vždy chvíli trvá) si člověk prostě musí vychutnávat barevné obrazy z Ikebukura. Otevřený konec může sice zpočátku budit dojem, že autoři svůj seriál nezvládli zakončit, ale při vědomí, že za tři měsíce je tu další série, není na skuhrání čas. Suma sumárum, kvalit první série to nedosahuje, postrádá to její komplexnost a to především kvůli délce a rozdělení jednotlivých příběhů, jež nejsou tak dobře vykreslené. Přesto se jedná o velmi, velmi slušné anime, které rozhodně neurazí.

    • 29.3.2015  03:55
    Blood-C (TV seriál) (2011)
    **

    Možná jsem sledováním umírněných žánrů změkl a příčí se mi sledovat gore horory. Nu což, seriál Blood-C není zdaleka takové fiasko, jak se během velké části své délky tváří. Nahodilá epizodická brutalita, nezvládnuté souboje, nesympatické postavy a vyloženě podivné příšery jsou tím, co seriál sráží do modrých až černých čísel. Jiskra naděje však zbyla - příběh. Samozřejmě, zpočátku se nedá mluvit ani o jeho náznacích, ale jak díly jdou, divák je tlačen dál a dál, dokud nedojde ke zkratu. Odhalení je parádní WTF záležitost, která si v mnohém nezadá ani se svými propracovanějšími kolegy a já nad ním téměř žasl. Jo, a Cukrář je zmrd...

    • 27.3.2015  15:22

    Dámy a pánové, tak máme druhou sérii za sebou a v té jsme svědky dalšího očekávaného kvalitativního propadu, s minimem světlých momentů. Potěší odkazy na první sérii, stejně jako slušné napětí na začátku BoB, které v menší míře dávkují naléhavost původního Sword Art Online. Jenže co nastane pak, když se postavy začnou stále více odhalovat, je naprostý průser. Sympatie opadávají, napětí kolem tajemného Sterbena (mimochodem, dost průhledný nick) mizí rychlostí šusu. Sinon je zpočátku možná zajímavější postava, než byla dvojice Kazuto a Asuna, ale jakmile začne zapadávat do Kazutova harému, je zle. Téměř každý díl se hraje na city. Vždyť ani SnK se nikdy nepokoušelo takhle citově vydírat diváka, nutit ho k pláči, ať už ze smutku či dojetí. Ano, možná to zafunguje na konci, ve chvílích, kdy umírá "nejlepší šermířka", ale i takovéhle scény jsou, bohužel, nezajímavé a vyloženě kýčovité. A najednou všechno končí, znuzený divák se probouzí, zjišťuje, že vlastně nic neviděl (a kromě pěkných openingů ani neslyšel) a možná začíná litovat ztraceného času. Prosím, další sérii ne...

    • 27.3.2015  15:16
    Tokyo Ghoul √A (TV seriál) (2015)
    **

    Takže kde začít? Nerovnoměrné rozložení akce a vaty? Příběh, který stojí za hnědou hroudu? Neuvěřitelně rádoby artový opening, který se pokouší napodobit veleúspěšné Lilium a vůbec se mu to nedaří? Nebo snad to, jak si tvůrci dělají, co se jim zlíbí s postavami? Kupříkladu Kaneki je krajně nevyrovnaný psychopat, který se konečně oklepal ze své ufňukanosti a sebelítosti, čemuž museli tvůrci obětovat nějaké nelogické jednání. Bezdůvodné přidání k organizaci, která hlavního hrdinu mučila, je pouze špičkou ledovce sraček, které na nás tvůrci vrství. Následný návrat hlavního hrdiny "ke kořenům" se samozřejmě neobejde bez patřičných emocí, projevujících se v závěru, kde si musí každá postava náležitě pobrečet než konečně chcípne. Vedlejší postavy jsou v tomhle ohledu trochu zajímavější a je téměř radost je sledovat, aspoň v několika světlých chvilkách. Nakonec z toho nejlépe vycházejí "good guys CCG". Samotné sestavení seriálu má masivní mouchy, což mě dokonale v závěru nasralo. Root A je lepší než předchozí série, o tom asi nemusíme diskutovat, vzhledem masivnímu nárustu akce a rychlejšímu střídání scén, které vrší jednu epičnost na druhou (asi jim ale brzo došli prachy, protože animace nějak zaostává), což nám tvůrci hezky vygradují a pak, na rozdíl od Ishidova komiksu, všechno utopí v rozmělněné břečce srdcervoucích rádoby dojáků. Postavy najednou přestávají být zajímavé a tak, po předchozí jasné explixitě nastává chvíle, kdy všichni chcípnou, ale na obrazovce se to skutečně neobjeví. Třeba takový Hide, v manze ho zabil Kaneki, ale tvůrci si zřejmě řekli: "Sice jsme ho už vykreslili jako nemyslící vraždící bestii, ale musíme z něj udělat sympaťáka, kterého budou na obrazovce chtít (dle komentářů se jim tahle část vyvedla, všichni ulítávají na idiotsky napsané postavě Gantaie), takže to bude, přestože zabíjí nevinné, lidumil a hlavně se musí chovat hezky k ostatním postavám. Nezabije Hideho, nezmlátí Ayatu, bude vlastně sluníčkový, až se z toho všichni posereme!" Hřebíček do rakve nečeho, co rozjelo slušné tempo vyprávění, aby ho pak naprosto svinsky utlo, což sice možná fungovalo v cliffhangeru první série, ale zde jsou tvůrci jenom směšní, je opravdu konec, kde se, podle vzoru mangy asi těžko, Kaneki odhalí všem vyšetřovatelům a pak jde do souboje, který nemůže vyhrát. Chcípne, nebojte se. No to mě poser, jak chtějí frajeři na mangu navazovat, když v ní o pravé identitě Kanekiho ví jen jeho "otec" Kishou? Ale jo, Yomova kavárna v samotném závěru domněnku o pokračování potvrzuje. Abych nemluvil jen o konci, musím pochválit některé postavy, které však oproti svým neosekaným manga protějškům (a to ta manga není nic extra) nemají co nabídnout a navíc je potkal stejný osud jako Kanekiho, zmírnění (například Kuzen nezabil svou manželku). Je síla, jak nás autoři Root A víceméně osrávají, ale musím říct, že jsem jim to chvilkama celkem žral. Když přišlo na akci, která teda nebyla nijak suprově vytvořená, ale přesto dokázala zaujmout, odhalilo toto anime všechny své trumfy. Dramatický nádech v souboji je fajn (i když by si tvůrci občas mohli ušetřit ten patos, který však není natolik rušící, jako tomu bylo v přechozí sérii, proto body navíc), stejně tak to, že jsou tyto pasáže docela nepředvídatelné, minimálně v rámci možností. Bez obalu můžu říci, že Root A je pro lidi pod ratingem, pro ty, kteří si pobrečí u každé "dojemné" scény (a že jich tam je kurva dost), nebo aspoň ty, kteří mají podobnou mentalitu. Tihle jsou mi pro smích. Vlastně se nejedná o takové zklamání, jaké představovalo Sword Art Online II, ale průběh je podobný - navození atmosféry a pak strhnutí do hlubin pekelních, kde je Kirito stále dokola zpracováván Satanovým připínákem. Díky bohu, že si Tokyo Ghoul Root A zachovalo aspoň něco pro normálního diváka, který si přijde k anime odpočinout a ne probrečet celou noc nad dojemným AMV videjkem...

    • 15.3.2015  22:17
    Alpha Dog (2006)
    ***

    Drama bez emocí, zato s celkem slušným a hlavně fungujícím obsazením (Foster, Hirsh, Timberlake, Yelchin a Willis!). Rekonstrukce života Jesseho Hollwooda, nejmladšího světově hledaného zločince je rozhodně cool , drsná a opravdu dost zábavné, především když přijde na Fosterovy "tvrďácké" scény. Závěr dělá ze své předvídatelnosti přednost a musím říct, že se to i poměrně daří, když opět přehlédnu naprostý nedostatek opravdových emocí (vyjma té emoce, že Timberlakeova postava je zmrd s IQ v mínusu, stejně jako většina záporáků filmu). 7/10

    • 15.3.2015  22:05

    Přestože drtivá většina filmu vypadá jako nejlevnější velkofilm všech dob, musím uznat, že obsazení se Bollovi povedlo nasbírat poměrně slušné. Když pak přejdeme i celkem slušnou choreografii soubojů, které by se spíš hodily do něčeho o ninžech (oj, já zapomněl, že tady jsou nindžové taky), pozitiva dojdou. Mizerné triky, mizerný příběh, mizerné postavy, mizerná režie a celkově mizerný film. Film jsem nedokoukal, ale překvapivě jsem se u něj nijak extra nenudil ani netrápil. Koukatelné jednou, snadno zapomenutelné a s dvěma hvězdičkami pro Bolla...

    • 14.3.2015  00:59
    Muž bez stínu (2000)
    odpad!

    Tři čtvrtiny filmu dokáže Paul Verhoeven dobře budovat atmosféru a částečně se stihne vyžít v nějakých odvázanějších scénkách, dokud vše nepohřbí závěrečná čtvrtina. Nevím, jestli k tomuhle závěru scénárista skutečně směřoval, ale peklo, které jsem na monitoru svého počítače viděl, bylo skutečně děsivé. Plejáda způsobů jak zabít, zjevně nesmrtelného, vědce, hromada věcí logických asi jako BMI u kulturisty a celkové zakončení příběhu je něco tak strašného, že bych se na "Muže bez stínu" znovu dobrovolně nepodíval...

    • 14.3.2015  00:49
    Perfect Blue (1998)
    *****

    Pokud chcete, aby s vámi režisér vytíral podlahu až do poslední minuty filmu, jste na správném profilu. Satoši Kon stvořil přelomové dílo japonského animovaného filmu. Nehezká animace, brutální násilí a napínavé scény podpořené tou správnou nervydrásající hudbou. Satoši Kon si s divákem hraje každou chviličku, kdy dojde k náhlému přepnutí obrazu a změně scény, zanechávajíc pořád dojem z toho, co se stalo před chvílí. A pak, když dojde k odhalení podstaty problému, které udeří jako blesk a ukončí film, je děsivé zjistit, že to, co jsme v Perfect Blue viděli, někteří skutečně zažili a zažívají...

    • 14.3.2015  00:39
    Cizinka (TV seriál) (2014)
    ***

    Genius Loci udeří jak palice, když konečně dojde k přenosu do 18. století, což pomáhá vykreslovat i poutavá hudba. Pár dílů je zpočátku velmi slušných, přestože červená knihovna z Cizinky sálá na všechny strany již od prvních minut první epizody. Možná to není špatně, seriál se tak, se svým zacílením na převážně ženské publikum, staví mimo jiných historických seriálů, které se svou spletí intrik, vražd a sexu mají vyšší ambice. Logika však pokulhává, příběh se nikam neposouvá a z obsazení zaujmou snad jen Graham McTavish a Tobias Menzies. Zapíchnuto po šestém dílu, na ty, co vyšly později už jsem se neodhodlal, jelikož zřejmě do cílovky nepatřím...

    • 14.3.2015  00:30

    Lehce připomíná seriál "Tvá dubnová lež", především vztahem hudba-tragédie. Celkem slušný úvod je zde střídán klišovitou a nezajímavou nudou, kterou se vyznačuje drtivá většina filmů tohoto žánru...

    • 19.2.2015  18:37
    Doživotí (1999)
    ****

    Upřímně u filmu s Murphym a Lawrencem říkám, že ta komedie to trochu kazí. Dramatické části filmu Doživotí jsou totiž dost slušné...

    • 15.2.2015  00:41
    Třída - Život poté (TV seriál) (2010)
    *

    Tak jsem si vyjel trestní zákoník, abych zjistil jestli by u nás mohl člověk dostat podmínku za organizaci a provedení masové vraždy několika mladistvých. Estonský soudní systém, který dá stejný trest obyčejnému sexuálnímu násilníkovi, je lepší než ten americký, to vám povím. První díl byl fajn, zbytek ušel a ten závěr podrývá celovečerní film.

    • 26.12.2014  23:16
    Tokyo ESP (TV seriál) (2014)
    ***

    Vůbec poprvé jsem narazil na anime, jehož začátek i konec stojí za hovno, přestože má ucházející průběh. Je to tak, pokud měl pilot člověka navnadit na další sledování, výrazně se minul účinkem. Druhý díl, který již začíná vyprávět, ne příliš dobře animovaný ani dějově komplikovaný, příběh, je konečně trošku zajímavým (nejen, že začínáme ve zvláštní erotické scéně), ačkoliv, díky svítícím rybám, i trochu, pro nezkušeného diváka, podivně se jevící. Následuje několik dílů, začínajících celkem povedenou znělkou, které dobře budují zápletku a ukazují několik docela sympatických a zajímavých postav. (Fakt je tam chlap v kostýmu pandy? Tak to jsem nežral.) Jenže výtek je zde hned několik, od nefungujícího milostného trojúhelníků (obě dívky jsou ucházející, ale nechápu jejich zájem o toho chlapce, který, ač není nesympatický, neoplývá, kromě naivity a schopnosti teleportace, ničím zvláštním), přes přílišnou jednoduchost děje, až po přehršel nesmyslů (kdo byl chlápek na konci a co měl, kurvafix, znamenat ten pelikán?). Suma sumárum, oko vám to (možná, záleží na tom, jak jste nároční diváci) nevypálí, ale Tokyo ESP se řadí mezi odpočinková díla na jedno zkouknutí, od kterých nelze nic velkého očekávat...

    • 15.12.2014  17:39
    Akame ga kill! (TV seriál) (2014)
    ***

    Z počátku velmi nepředvídatelné, barevné a téměř do posledních chvil zábavné. Už od prvopočátku lze však cítit, že funkčnost Akame ga Kill poněkud drhne, jelikož je nepříliš originální, nerozhodné a chvílemi neví, čím chce být. Jeden z plusů, které bych rád zvýraznil, totiž schopnost likvidovat postavy za účelem zlepšení citového prožitku, je postupem času bagatelizován, až někdy kolem dvacátého dílu překročí únosnou mez. Smrti přestávají být překvapivé nebo silně budící emoce, prostě dělají z hlavní postav součásti statistiky, paradoxně za doprovodu dojemné hudby a pokud možno neuvěřitelně patetických nebo srdceryvných frází. U takových seriálů se chci bavit, ne znuděně očekávat "kdo umře tentokrát".

    • 5.12.2014  22:33

    Příběh o muži, který se z čínského traktoristy vypracoval až na hlavu nejmocnější cizinecké organizace v Japonsku, čímž se znelíbil samotné Yakuze. Já tenhle film prostě žeru, jedná se totiž o skvělou západní gangsterku s nádechem psychologie, jejímž dějištěm je moderní Tokio, jeho špína a hnus. V hlavní roli Jackie Chan, který potvrzuje, že není jen nejlepším kaskadérem všech dob (v tomhle filmu moc kousků nepředvede), ale i slušný charakterní herec...

    • 20.10.2014  21:55
    Baccano! (TV seriál) (2007)
    *****

    Stejně jako v případě DRRR musím obdivovat mistrnou práci s postavami, ve které Baccano svého mladšího bratříčka ještě o něco málo překonává. Děj má pak neuvěřitelný spád, ale tempo je místy až příliš rychle a nepozorný divák by se v krátkých třinácti dílech, kde se plete jedno před druhé, snadno ztratit. Naštěstí jsem se do labyrintu přestřelek, jak slovních, tak kulometných, nezapletl a mohl jsem si užít originální a své charaktery: Isaaca a Mirii, dva vyšinuté zloděje se specializací na čokoládu, jenž si občas odskočí k nějakým mnohamiliónovým krádežím, věčně uplakaného Jacuzziho a jeho družku Nice, která vlhne, když kolem vybuchují bomby, pohodářského mafiána Fira a jeho fetišistickou lásku Ennis, stejně jako trojici bratrů Gandorových a jejich dávného přítele, démonického zabijáka, jenž pluje vlakem, kde vraždí, co mu přijde pod ruku, což podporuje atmosféru celého seriálu. Do vlaku Flying Pussyfoot skutečně nastoupit nechcete, pokud nedáte všanc svůj život...

    • 5.10.2014  19:22

    Ačkoliv Sergia Leoneho uznávám, jeho režijnímu stylu příliš neholduji. Přesto nemůžu jít pod pět hvězd, které zajišťuje i fantastický Morricone, z jehož hudby dostávám "husí kůži"...

    • 17.9.2014  23:03
    Family Feud (TV pořad) (1999)

    Neuvěřím, že Family Feud je rodinná show. Přeci jen, ty otázky... Ale Steve Harvey jako moderátor válí.

    • 29.8.2014  17:29
    V pasti (2005)
    ***

    Když je vám násilník a sériový vrah sympatičtější než psychopatická, samozvaná, hrdinka, je asi něco špatně. Zbytek pak zachraňuje nezapomenutelná závěrečná scéna na střeše, která svým nábojem mnohonásobně převyšuje cokoliv, o co se tvůrci pokusili v předchozích částech filmu...

    • 22.8.2014  02:17

    Atmosférické, temné a Kytice z roku 2000 se může jít klouzat...

    • 18.8.2014  00:39
    GTO (TV seriál) (1999)
    *****

    Fanoušci původního komiksu budou možná kňourat a věřím, že i právem. Ale pro nás ostatní, dvojsmyslné úchyláky, je GTO jako Svatý grál. Komiksová grafika a bránici-trápící situační humor dokáží vyvažovat slabotu v podobě děravého a nepříliš dramatického příběhu. Škoda jen, že četnost geniálních scének postupem času klesá a některé díly jsou o ničem. Nikdy mě nenapadlo, že se budu bavit u scény, ve které si žena vybírá šaty... "Průsvitný sex!"

    • 11.8.2014  01:51
    Underworld (2003)
    odpad!

    Chvílemi to vypadá jako slušná ptákovina na odreagování, kterou opět pozvedává Bill Nighy. To bych si ale nemohl u tolika scén říkat "Bože, na jakou sračku to zas koukám?"...

    • 1.8.2014  23:45
    V Bruggách (2008)
    *****

    V Bruggách je asi veselo. Podivná konverzační gangsterka plná nezapomenutelných hlášek, od britského nekorektního humoru ("Bílí trpaslíci budou válčit proti černým trpaslíkům? To by byl super film!"), přes hrátky se slovy ("Jasně, že nic nevidíš, když jsem tě střelil slepýma.") a po konverzace na hranici geniality ("Nemůžeš to minout, je to kanál jako kráva!"). Vlastně si nepamatuji, že by v nějakém filmu poslala domácí do řitě dva chlápky, co hrozí zbraněni. Škoda, že tahle atmosférická prohlídka Brugg uběhla tak strašně rychle...

    • 1.8.2014  00:15

    "Já se vrátím"

    • 31.7.2014  00:09
    V řetězech (2006)
    ****

    Lazarus je starý černoch se zlomeným srdcem, Rae je mladá běloška pronásledovaná děsivou minulostí, která u dívky vyvolala nymfomanii. Shodou okolností se tito dva dají dohromady. Pěkný, ač dost předvídatelný, snímek, jehož trailery a plakáty jsou trochu zavádějící (člověk by podle nich nečekal "srdceryvné" osobní drama). A když Samuel nahodí ten svůj face, jde z něj strach...

    • 30.7.2014  16:55
    Durarara!! (TV seriál) (2010)
    *****

    Pro mě asi nejzábavnější japonský seriál vůbec. Má velmi dobré tempo, zajímavé (i když občas přehnané) postavy a poutavý děj. Vyloženě absurdní příběh o hledání ztracené hlavy má možná pomalý rozjezd, ale o to je s každým dílem zábavnější. Nejvíc pak zamrzí, že vrchol přichází tak strašně brzo - teprve v polovině seriálu. A pak, jakmile se příběh začíná točit kolem zabijácké Saiky, začíná to celé nějak váznout, konec (válka gangů) se pak řadí mezi ty slabší části seriálu. Ale upřímně, asi jsem ještě neviděl anime s opravdu dobrým koncem...

<< předchozí 1 2 3