Recenze (41)
Vyproštění (2020)
Oddychovka, bavil jsem se, skvělá kamera ala 1917 v akčních scénách!
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Spoiler alert: :-* ach jo... záporák má charizma jen do chvíle než si sundá masku a my pod ní objevíme ukázkového studenta MatFyzu... což je velká škoda... celý ten nápad se synem Hana je jinak fakt super... hlavní herečka nemá pro změnu charizma žádné její přítomnost je spíše otravná. Uvidíme kam to celé bude směřovat dál... jinak.... ničení hvězdy smrti už potřetí během posledních navazujících čtyř dílů? vážně :-/ Každopádně jsem rád že jsem znovu po deseti letech mohl přičichnout ke Star Warsové atmosféře, pro mě poprvé na půlnoční předpremiéře. :-) jsem zvědav na další díly, snad tohle byl jen úvod k něčemu většímu...
Hunger Games: Síla vzdoru 2. část (2015)
Fakt supr akčňák, bavil jsem se... jen škoda toho konce, ten je snad ještě utahanější než u Návratu krále...
Kmeny (2015) (seriál)
Supr námět, hodně hodně hodně mizerné zpracování... jediné dva díly které dle mého za něco stojí jsou Rainbow a Cosplay... zbytek je fakt škvár
Kmeny - Rainbow (2015) (epizoda)
Asi jediný díl Kmenů který bych dobře udělaný...
Kmeny - Hooligans (2015) (epizoda)
dokument má 26 minut... takže bych řekl že Jiří Volek nad ním strávit tak tu půl hoďku.. to by tak odpovídalo...
Spectre (2015)
Super akční scény, i když některé trošku recyklované z předešlých dílů. Ovšem celkově to působí poměrně nesourodě... Christoph Waltz dle mého názoru mé velké charizma které mohlo být vytěženo důkladněji... potěšilo mě i spojení s předešlými díly a s prapůvodem samotného Jamese. :-)
Fantastická čtyřka (2015)
Jako úvod k dalším pokračováním supr. Jako samostatný film by to byla slabota. Doom má supr charizma, škoda jen že je celý závěr s ním tak skrouhnutý... :-/
Ledová archa (2013)
(SPOILER ALERT) vítězem se stává lední medvěd ;-)
Hodinový manžel (2014)
pohodová oddychovka před kterou můžete nechat mozek v šatně =)