Oblíbené seriály (9)
Trabantem Jižní Amerikou (2014)
Země krásná neznámá (2006)
Celkem dobrej seriál o stavu naší planety. Viděl sem skoro všechny díly a v každém je mnoho zajímavých i znepokojivích informací.
Tajná společenství (2007)
Rick a Morty (2013)
Fur TV (2008)
Simpsonovi (1989)
1. série geniální - respekt tvůrcům, ale poslední série katastrofa. Velký rozdíl za 30 let.
The End of the F***ing World (2017)
Celkem dobrej příběh, až na ten konec. A nelíbí se mi jak moc zdémonizovali toho Tátu - drogovýho dealera. Média mají holt silnou moc udělat si to k obrazu svému (včetně Netflixu - tvůrci pořadu).