Recenze (159)
Velký Gatsby (2013)
Je to hezky barevne, ale jinak dost utahane. Prelozit "The Great" v tomto kontextu jako "Velky" muze snad jen preskolena rustinatka s vyoperovanou fantazii.
Černobyl (2019) (seriál)
Uprostred je jeden zbytecny, nudny dil, cely o strileni psu. Obzvaste to vynikne pokud serial sledujete cely za jeden vecer (doporucuji). Jinak ovsem strhujici, mrazive a pomerne historicky presne.
Gentleman s pistolí (2018)
Takové pomalé, ne moc dramatické drama se spoustou hereckých legend. Natočené tak nějak pomalu a úsporně, většina děje se odehrává, zatímco kamera sleduje postavu která někde potmě sedí.
Vynálezkyně: Z kapky krve (2019)
Zajímavý dokument a zajímavém podvodu, ale celé je to asi o hodinu delší než mělo být.
Diagnóza: Šampión (2015)
Celé je to trochu pomalé a zdlouhavé, ale Will Smith tentokrát hraje Denzela Washingtona vážně dobře, takže se to dá dokoukat bez problémů.
Mimi šéf (2017)
Jako asi každý rodič dvou malých dětí sem celou dobu fandil štěňatům.:)
Muž na laně (2015)
Váhám jestli 3 nebo 4 ... hodina a půl nudy a navrch strhující závěr. Za mě tedy 70%
Mládí (2015)
Jeden z nejpomalejších a nejutahanějších filmů co jsem kdy viděl. Naštěstí to zachraňují nejrůznější bizarní charaktery lázeňských hostů a zaměstnanců, takže jsem to nakonec vcelku bez problémů dokoukal, i když všichni hadi usnuli dávno před půlkou.
Bohemian Rhapsody (2018)
Jako film to možná občas skřípe a některé scény z osobního života mi připadaly delší než by bylo potřeba, ale naštěstí hudba všechno zachraňuje. Obrovskou energii, kterou Freddie dával do koncertů a kterou mu desetitisíce lidí pod podiem okamžitě vraceli, dokázali filmaři sebrat a poslat přes velké plátno i do kinosálu a to je skvělé. Takže s husí kůží na zádech, zpocenýma rukama a slzou v oku pálím bez přemíšlení za 5*****.
Vrtěti psem (1997)
Tohle jsem tak nějak prozíval s občasným čtením novin na mobilu ... :( Očekávání 4****, Výsledek 2**