Recenze (19)
Vysoké Tatry: Život nad oblaky (2016)
Pastva pro oči! Skvělý počin. A díky za zdravici na AFO 2017. Jste machr Eriku.
Volání netvora: Příběh života (2016)
Úžasné, skvělé,..Film plný zajímavých myšlenek, nutících vás se na chvíli zastavit a zauvazovat nad tim, proč je dobré žít. A Liam Nesson v roli tisu je také skvělý.
Rogue One: Star Wars Story (2016)
MAY THE FORCE BE WITH YOU! Jak já nemám rád SW, tak tento díl mě potěšil. Akce, akce a zase trochu love story jako v Síla se probouzí. A Darth Vader zase ukázal, že on je pán a král celých SW. Pro mě 4/5, skvělá hudba, zajímavá zápletka a prequel do SW4.
Anděl Páně 2 (2016)
Strach, vy ste borec! Film plný skvělých hlášek, gagů a dalších těchto věcí. Nesmírně jsem se bavil, jen proč nedávám 5, je to kvůli hudbě, která mě absolutně neoslovila. A nechápu co všichni na Pozděchudém vidí, jen české koledy jím předělané. 4/5
Inferno (2016)
Klasický Langdon, plný přesmyček, hádanek a podobných věcí. Já jsem se bavil, ikdyž tomu něco chybělo. Hudba od Cimra výborná, dodávala šmrnc. Ale kniha je pořád kniha, a nebo už je na to Hanks staréj? Toť otázka. 3/5
Doktor Strange (2016)
Po dlouhé době Marvelovka se skvělým obrazem, zvukem, rolemi. Můžu jen doporučit. Jediné - bych dal za tu zápletku, na to jak dobře byla rozvinutá, skončilo to moc rychle.
Knihovníci (2014) (seriál)
Já jakožto fanoušek Flynna a dobrodružných filmů musím říct, že jsem byl pilotem mile překvapen. Pro mě seriál dobře naladil fanoušky stejného smýšlení jako já na celou sérii. Ano, možná to je sentimentální a nedodělané, nedomyšlené a kdo ví co ještě. Já se prostě skvěle bavil a navíc mě překvapil pilot , který jsou vlastně dva díly (Pilot+jeden díl). Líbí se mi i motiv toho, že Flynn má pomocníky a nebude na vše sám. Prostě takový oddechový seriál. Těším se na další díly! 4 z 5* ;)
Expendables: Postradatelní 3 (2014)
Škoda, že to filmařům uteklo na net, ale i tak..Pořád mě Expendables neomrzeli a zajdu si na ně i do kina. A co je nejvíc? Hláška Arnieho na Sylvestra o tom, že šel do důchodu..Aneb nestárnoucí Úžasňákovi! Pět hvězd je mi málo. ;)
Doupě (2014)
Krásná jedna z posledních vzpomínek na Paula, byla ho velký škoda..Ale film je herecky dobře obsazený, líbil se mi, ale trošku mi tam ještě něčeho chybělo. A už si ani moc neumím představit film s Paulem bez aut..:D Ale jinak 4* v cajku na zabití hoďky a půl..:)
Transformers: Zánik (2014)
Začátek nudný, už dlouho sem nic tak fádního neviděl, ale potom se to začíná rozjíždět, skvělá akce, hudba od Jablonského je kvalita sama a i herecký výkon Marka mě překvapil. Ale něco mi tomu chybělo, proto "jen" 4 metály. Ale všem co mají rádi práci Majkla Beje doporučuji! :)