Recenze (744)
Láska všemi deseti (2012)
Tak tam tři hvězdy, nenáročný film, vcelku milý.
Intolerance (2010) (pořad)
Tendenční mrtka ohýbající pravdu ve prospěch fanatického aktivismu.
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
Další doklad všeobecné demence postihující uživatele csfd. Poctít tuto srágoru 80%, to chce opravdu vypnout obě hemisféry.
Čtyři dohody (2013) (divadelní záznam)
Čiré utrpení , rádobymoudré promluvy jednoho klauna, který se začal brát moc vážně. Vydržel jsem asi 10 minut, pak to prostě nešlo. Ovšem určité skupině lidí toto nahrazuje Bibli a Dušek Ježíše. Tak ať se nikdo z nich pak nediví. Není divu, že sám "mistr" získal Stříbrný Bludný balvan již v roce 2007 a evidentně to vůbec nezabralo.
Osmý smysl (2015) (seriál)
Rád bych tomu z fleku mrsknul odpad, ale bohudík jsem to nezvládl dokoukat a tak se spokojím jen s touto poznámkou. Neskutečný humus.
Zaklínač (2002) (seriál)
Naprostá příšernost, nechtěl bych být v kůži autora knižní předlohy, když tohle viděl a není divu, že se od toho distancoval.
Každý milion dobrý (2016) (TV film)
Herecké výkony dobré (Vetchý v roli slabocha, který tzv. slabochem být nechce a tak se ocitá ve slabošské křeči, která ovšem působí skoro až jako karikatura, Jiřina Bohdalová jako Jiřina Bohdalová, standardní Preiss, Dulava jako slizký právník - dejte mu taky něco jiného než zmrdy, hrát přece umí skvěle) , ale ten scénář, au, au, to bolí. Jedno klišé se vrství na druhé, pozorný divák zná rozuzlení již po 20 minutách, bída s nouzí.
Divadlo Sklep: Böhmen und Mähren (2015) (pořad)
Chlastací pohádka nestačí. A pokud se tady uživatelé rozčilují za hodnocení po prvním díle, pláčou na špatném hrobě, to tvůrcům nechť nadávají, že stvořili něco tak špatného, že jednoho donutili odpad hned po prvním díle vysoliti! Pokud půjde kvalita nahoru, rád přidám hvězdy.
Bílá vdova (2000)
Rádobyvtipná "komedie" o trávě, která může vtipná připadat jen někomu, kdo o trávě nic neví. Navíc vycházející ze zcela nesmyslných představ o jejím pěstování a přeplněná hodně hloupým humorem. Jediné, na co se dalo s potěšením dívat, byly ty stohy ganjy.
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Nesnesitelné i s rychloposuvem. Trapní herci, slizká patetická hudba i děj, dementní scénář, nuda, šeď a nuda, plus vykradeno snad vše z minulých dílů, co šlo. Ale chápu, je potřeba podpořit prodej nových druhů Lega. A když se ještě při sledování filmu smějete ve chvílích, kdy byste měli být dojatí, je to skutečně na pováženou. Deptá mě, kolik dobrých filmů mohlo být za rozpočet této velesračky natočeno.