Recenze (932)
Mandy - Kult pomsty (2018)
Naprostá nehoráznost.
Světlé noci (2017)
Dobře natočené bolestné drama...o sbližování otce a syna a o tom, že odcizení z minulosti není lehké překonat.
Všechny prachy světa (2017)
Ridley S. si udržuje solidní standard... ale horší je, že skutečnost byla zcela jiná. Jestli nebylo lepší udělat dokument.
Tiché místo (2018)
Velké překvapení...inteligentní apokalyptický sci-thriller s originálním motivem odpovídající názvu, který vzhledem k tísnivé atmosféře a neustálému boji o život drží napětí od začátku do konce. Jediná výtka je k příšerkám kopírujícím Vetřelce. 95%.
Rudá volavka (2018)
Přepálenou stopáž a nevěrohodný děj...celkem zachraňují herecké výkony a dobrá režie.
Foxtrot (2017)
Pro mě mírné zklamání...místy přehrávající herci, místy příliš zdlouhavé. Alegorie na válku zcela jistě dobře zamýšlená, nicméně jsem se bohužel trochu nudil.
Zimní bratři (2017)
Velké očekávání a velké zklamání...o žádné velké drama se nejedná, natož o psychologickou studii šílenství. Jen zmatený děj a nudné scény, trochu to zachraňuje prostředí, ale to je na 90 min. dost málo..
Operace Entebbe (2018)
Škoda, že režisér formátu jako Jose P. nevyužil možnost...natočit věrohodnějším způsobem tuto dramatickou událost. Místy je to nechtěná parodie,a závěrečný útok Izraelců na letišti nemá vůbec šťávu a a spád.
Ava (2017)
Psychologické drama s krimi zápletkou... Na řídký scénář příliš dlouhé, příliš pomalé, při sledování jsem měl pocit, že se dívám na dvakrát delší film. Docela nuda. Kdyby se film trochu prostříhal, asi by měl větší spád.
Tři vrcholky (2017)
I když scénář mohl více zapracovat na prokreslení postav, nelze mu upřít docela zdařilou kombinaci atraktivního horského prostředí, rodinné psychologické drama a thriller.