Oblíbené filmy (10)
Barton Fink (1991)
Výborná satira na Hollywood a skvělý děj i herecké výkony. Zahrnuje snad všechny žánry (horror, drama, satira, parodie, thriller, film-noir). Jeden z filmů, který si pouštím opakovaně. PS Co se nachází v té krabici? Coens: Nevíme, my jsme ji nebalili.
Osudový dotek (2004)
Originální drama a sci-fi s velmi dobře provázaným dějem v časových smyčkách s naštěstí vybranou nejlepší variantou zakončení z těch několika variant, o kterých se uvažovalo a jsou vidět na Directorś Cut.
Kramerová versus Kramer (1979)
Dokonalá režie, dokonalé herecké výkony, dokonalý děj, skvělá hudba..dokonalý film..Jeden z mála filmů bez chyby od začátku do konce..
9 a 1/2 týdne (1986)
Jeden dlouhý hudební videoklip, plný skvělé hudby a milostných scén...
Osvícení (1980)
Pro mě bezchybný horror (mluvím o prodloužené verzi) s geniální atmosférou a hereckými výkony.
Blade Runner (1982)
Určitě patří k nejlepším snímkům sci-fi. Malý rozpočet, napětí, které panovalo mezi H. Fordem a Ridley Scottem i neúspěch v kinech naštěstí nezabránilo tomu, aby se film nakonec stal po právu kultovním. Jako bonus jeden z mála dokumentů o natáčení filmu, který stojí za vidění.
Záře (1996)
Úžasný příběh Davida Helfgotta v geniálním hereckém koncertu G.Rushe.
Mechanik (2004)
Výborné psychodrama se skvělým hereckým výkonem Christiana B.
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Geniální zfilmování a nejlepší z celé geniální trilogie.
Sedm (1995)
Pro mě doposud nejlepší thriller.