Recenze (932)
Await Further Instructions (2018)
Typický příklad toho, jak dobře rozehraný příběh...zkazí nesmyslné rozuzlení.
Sicario 2: Soldado (2018)
Lehce nadprůměrné drama...které nedosahuje úrovně jedničky.
Děsivé dědictví (2018)
Přeceňovaný film..který se mění ke konci s hloupým koncem v nechtěnou parodii.
Wildlife (2018)
Podle mě hodně zdařilé drama...které působí přirozeně i vzhledem k dobrým hereckým výkonům.
Miniaturista (2017) (seriál)
Velmi slibná první polovina...je následována slabší druhou, ale jako mystické rodinné drama to funguje.
The Haunting (2018) (seriál)
Seriál roku...psychologické rodinné drama s prvky hororu, zejména E03 a 09 je skvělou ukázkou filmařského řemesla. jak psali na rottentomatoes, nejlepší horo není letos film. Snad se talent Mike F. naplno ukáže i v kinech.
Alfa (2018)
Boj o oheň 2 ...se CGI.
The Dark (2018)
Děs a běs.
Flákač (1990)
Richard. L. prokazuje v debutu talent..v tomto nezávisláku, natočeném na koleně, se skvělými dialogy.
Tísňové volání (2018)
Kvalitní komorní thriller...téměř s jedním hercem a v jedné místnosti, i když forma není úplně originální, se zajímavým twistem.