Recenze (316)
Auta (2006)
V prní polovině docela nuda. Výsledek ale stejně je, že Shakespeara bez lidí nenatočíš...
Babel (2006)
Nejslabší z trilogie. Japonská linka moc do celku nezapadá.
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
"Podporujeme Vaši válku teroru! Ať George Bush vypije krev všech iráckých dětí!!!"
Casino Royale (2006)
Ačkoli jse k filmu přistupoval velmi rezervovaně, dějem, zápletkou i zpracováním mě velmi příjemně překvapil - za 4*. Ovšem osoba "nové" dvojité nuly by se dala charakterizovat jako typický rus (obličejem rozhodně), který emoce vyjadřuje stejně, jako Sylvester Stallone se svojí ochrnutou polovinou tváře. To: don corleone - ve filmu se objeví ČSA a Travel Service. ;)
Cesta na Guantánamo (2006)
Dokument pěkný, což o to. Ovšem beru ho jako ideologii z druhé strany. Vy byste snad jeli na výlet do země, kde je válka?
Cesta za vítězstvím (2006)
I když ne převratný, tak výborný kousek to je rozhodně.
Denní hlídka (2006)
O něco lepší než výborný první díl. Srozumitelnost téměř stoprocentní, i když jsem si na první díl rozpomínal až postupně. Bez větších logických děr. Naplno využité drobné nápady (výměna těl) a v tom je síla! Vizuálno a tempo na výbornou!
Doba ledová 2: Obleva (2006)
Nebýt krysoveverky Scrata, tak nevím, nevím...
Dobrý ročník (2006)
Pokud se Vám to líbilo a máte rádi víno, doporučuji podobný a ještě trochu lepší film Bokovka...
Grandhotel (2006)
Žlutá limonáda mi nikdy nechutnala :( Zklamání. Šel jsem do kina celý natěšený na romantiku a poetiku a ty rádoby příběhy mě hodně vadily - rušily. Přitom v tom námětu byl tak obrovský kus potenciálu, třeba jen kvůli prostředí. Škoda nevyužité šance!